Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Läget är perfekt och det är väldigt lugnt på hotellet så här i början på Maj. Mycket trevlig städerska som skötte om rummet perfekt och handdukarna byttes varje dag. Bra service i receptionen och trevlig personal. Poolen och faciliteterna är inget att skryta över, men här bor man inte för att hänga på hotellet hela dagen, Rhodos stad finns ju utanför dörren. Perfekt om man reser för att festa/sola och inte vill spendera så mycket på boendet. Bra sett till vad man betalar. Det finns det mesta för att laga en enklare måltid/frukost på rummet om man vill. Ta med disktrasa och diskmedel.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Eric W
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Dålig hotel.
Mycket oväsen. Handtaget, el kontakt o kylen var trasig.
Service personalen sov naken i rummet utan att stänga dörren.
Liten pool.
Det tog nästan en timme att kunna checka in.
Bara frukosten var ok.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Shake1010
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Hotellet är någorlunda standard, dock är toaletterna något konstigt planerade!
Rekommenderas inte för rörelsehindrade personer , det ligger intill bargatan!
Dock finns det en trevlig pool, som har sol större delen av dagen!

Bodde här: september 2016, reste som ett par
1  Tack Jan F
Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Vi ville åka till Rhodos mitt i Juli när alla resor var helt slut eller precis svindyra. Hittade dock detta hotell på Hotels.com så vi bokade. Visste att det skulle vara ett ungdomshotell, men vi tog det trots att vi är 35 och 40 år, Vi var de enda "vuxna" där den veckan.
Okej hotell för den som vill ha nära bargatan, Bra isolerat utåt, värre var det in mot hotellet, ganska lyhört. Supernära allt! Låg standard, men rent och fräscht. Trevlig personal, tyvärr inte jättekul frukost. I vår dusch rann inte vattnet ut så det blev lätt översvämning i badrummet. Man fick snåla på vattnet. Bra AC, jag blev snorförkyld.
Litet poolområde som jag aldrig fick chansen att ligga vid för det var fullt varje dag. Jag rekommenderar det underbara havet om man ska bada och bo på Europa hotell! :-)

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
1  Tack Go387403
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt slitet hotell nära bargatan i Rhodos stad. På airtours hemsida skriver dom inget om att det skulle vara ett ungdomshotell, men att boka detta hotell under högsäsong med barn är inget att rekommendera, då det festas i rummen hela natten lång.

Bodde här: augusti 2016
2  Tack Magnus C