“Bra läge, trevlig personal”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Europa Hotel Rooms and Studios
Rankad som nummer 69 av 126 hotell i Rhodos
Omdömet skrevs november 6 2014

Mycket trevlig personal! Läget är utmärkt, nära till stranden och jag stördes inte av bargatan eftersom jag var där i oktober. Rummet var litet men mycket välplanerat och städningen utmärkt. Mycket att välja på till frukost och jag uppskattade detaljer som att man fick skära upp bröd själv.

Tips för att välja rum: Fin utsikt mot havet från sjätte våningen!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2014, reste ensam
2  Tack Louiza L

1923 av 245 omdömen

Omdömet skrevs oktober 14 2014

Bodde på Europa under en vecka i oktober, bargatan hade stängt vilket var tur eftersom den ligger precis intill!
Hotellet var ett helt ok boende för det priset vi betalade. Bra frukost, rent på rummen och ett utmärkt läge! Ett stort + till ALLA i personalen som var hur trevliga och tillmötesgående som helst !

• Bodde här: Oktober 2014
3  Tack marie g
Omdömet skrevs juni 18 2014

Var här med ett gäng killar och det vart ett sjukt bra hotel mycket ungdomar och mycket fest ligger precis vid bargatan slutar ända minuset var att dem vart ganska trötta på ungdomar men det vart bara och ta en öl till och köra på rummen är helt okej maten i poolbaren funkade och poolen vart helt okej

Bodde här: Augusti 2013, reste med vänner
1  Tack Billy N
Omdömet skrevs maj 18 2014

Har varit på Rhodos några gånger och bott på Europa och varit mycket nöjd!
Bra läge intill stranden, perfekt för ungdomar då det ligger precis vid bargatan!
Lite äldre hotell men bemötts med väldigt bra service av personalen, speciellt killen i supermarketen som även visade oss runt på ön..
Rekommenderas då det är är ett helt okej boende för bra pris.

• Bodde här: September 2013, reste med vänner
1  Tack Sofie N
Omdömet skrevs mars 15 2014

- första gången vi skulle använda vår aircondition så trillade det ut sex stycken kackerlackor och de fortsatte att komma kackerlackor från aircondition hela veckan...

+ ligger precis vid stranden

- frukosten var jätteäcklig och basic, inte alls fräsch

+ hotellet ligger precis vid bargatan så på vinglande ben kommer man ändå hem

- stod att det skulle vara ett ungdomshotell men vakten hotade alla som lät efter 23.00 och var otrevlig och väldigt våldsam

+ bortsett från kackerlackorna var det bra rum, det fanns ett minikök i alla rum(kokplatta, diskho och kylskåp)

- otrevlig personal då vårt fäste i dörren gick sönder så sa dem att vi inte behövde låsa/stänga vår dörr men vi lyckades med stark övertalning få ett annat rum

Som sagt över lag, ÅK INTE TILL DETTA HOTELL

• Bodde här: Juni 2013, reste med vänner
1  Tack ericarosander
EuropaMngmnt, Ιδιοκτήτης på Europa Hotel Rooms and Studios, svarade på det här omdömetSvarade april 7 2014

Dear Erica,
We are extremely disappointed that this incident left a negative impact on your overall perception of vacation. We would like to reassure you that disinfestation takes place at the hotel twice a year, before opening and after closing and that all a/c units are being maintained and cleaned by specialized technicians at the beginning of the season. However, the hot and humid climate of the island, favors the emergence of such insects, despite the extreme attention our housekeeping department pays to cleanliness.
Οur location, near the bar street, attracts many young guests from June to August, but in any and no way is Europa hotel a youth hotel. Having already established a guest policy, tο avoid public nuisance and to preserve quiescence to elder guests, a security was additionally set to duty.
It is to our surprise, to come along to negative comments regarding our staff, as all comments our team receives, express gratification.
Thank you for accepting our apologies!

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Rhodoshotell
0,2 km bort
Hotel Parthenon City
Nr 110 av 126 i Rhodos
377 omdömen
Visa priser

Besökt Europa Hotel Rooms and Studios? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Europa Hotel Rooms and Studios

Adress: Eikostis Ogdois Oktovriou 94, Rhodos 85100, Grekland
Region: Grekland > South Aegean > Dodekanesos > Rhodos stad > Rhodos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 27 av Strandhotell i Rhodos
Prisklass: 315 kr - 905 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Europa Hotel Rooms and Studios 3*
Antal rum: 100
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med HostelWorld, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Europa Hotel Rooms and Studios. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Europa Hotel Rhodes Town

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?