“Bra restaurang!!”

Newvillage
Rankad som nr 54 av 495 Restauranger i Rhodos
Kök: Grekiskt, Grill
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Bra plats och njuta, god mat, bra service och en grym manager Panos!!
Alltid trevlig personal!
Rekommenderar starkt!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 260ridaa

Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Inte så billigt, ingen kanonmat, men rent och snyggt. Finns bättre ställen. Man måste ha god tid på sig, tar väldigt lång tid att få in maten.

Datum för besöket: september 2019
Tack Robin198803
Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Super vänlig personal. Bra mat. Drinkarna är utmärkta. Fräsht ställe, rekommenderar starkt. Bra musik, man får även välja sin egen musik. Absolut värt ett besök!

Tack Lena H
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig personal ganska stort utbud av drinkar till normalt pris. Plus i kanten för goda popcorn till drickan. Saknade det där lilla extra för en fema.

1  Tack linneathomasson
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Personalen var väldigt trevligt, maten var också gott vi åt upp all mat. Och det är väldigt fint dekorerad. Vi hade grekisk tallrik, kyckling/lamm souvlaki.

Tack Oyunsaikhan A

Resenärer som tittade på Newvillage tittade också på

Rhodos, Rhodos stad
Rhodos, Rhodos stad

Besökt Newvillage? Berätta vad du tyckte!