“Bra mat och bra läge. ”
Omdöme om Anna's Place

Anna's Place
Rankad som nr 1 av 8 Smått och gott i Rhodos
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mycket god mat till rimliga priser. Väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Perfekt om man inte vill lämna stranden.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Mikael J

Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Vill du ligga en dag eller två i en solstol vid Ixias härliga strand och kanske känner dej lite sugen på något att äta eller bara ta något läskande att dricka så är Annas Place ett mycket bra val.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack SvenÅke Och Gun... N
Omdömet skrevs 10 september 2016 från mobil enhet

Grym grekisk sallad och tonfiskröra! Perfekt för en lunch eller en sväng förbi i kvällssolen. Anna berättar lite om hur det är på Rhodos eller något annat.

Datum för besöket: september 2016
Tack 961andersd
Omdömet skrevs 22 juni 2016 från mobil enhet

Greklands godaste gyros pita. Vi var där varje dag för lunch. Testade även grekisk sallad som var toppen även den. Missa inte det här fräscha och charmiga stället när ni är i Ixia.

Datum för besöket: juni 2016
Tack K6224GGmariam
Omdömet skrevs 4 januari 2016

Suverän personal som verkligen får oss att känna oss välkomna. Bra mat och dryck för att vara en liten taverna vid havet. Måste bara besökas!

Datum för besöket: maj 2015
1  Tack Urban S

Resenärer som tittade på Anna's Place tittade också på

Rhodos stad, Dodekanesos

Besökt Anna's Place? Berätta vad du tyckte!