Omdömet skrevs 2 juli 2018

Trevligt hotell med all inclusive. Stor buffé med många valmöjligheter, alltid. Alltid något nytt på buffén även om vissa rätter kom igen oftare.

Två pooler, den ena lite mindre var lite varmare och lite lugnare så vi var mest vid den. Vid den större poolen var det aktiviteter som gympa varje dag. Gott om solstolar, så det gick alltid att hitta en plats. En hel del gästster verkar ha svårt att följa regler, man fick inte paxa stolarna men det gjordes hela tiden, från tidig morgon.

Trevliga rum, dom flesta med fin utsikt, vi fick utsikt över en bakgata men det störde inte oss nämnvärt. Rent och fint, bra luftkonditionering.

Jättefint spa med bra priser och duktig personal!

Hotellet ligger precis vid stranden, en fin klappersten strand med fantastisk solnedgång. Blåste nästan jämt men det var bara trevligt, jättefin promenad längs stranden in till Rhodos stad, tog oss ca 30-40 minuter med stopp för fotografering.

Bra läge, man kan ta buss och taxi till Rhodos stad väldigt enkelt.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack camgranlund
Panagiotis S, General Manager på smartline Cosmopolitan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2018

It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us at smartline Cosmopolitan and we thank you for sharing this with the readers of the Trip Advisor website.
We look forward to having the opportunity to welcome you again for a future stay.

Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Rummen är bra städade och poolområdet välskött. Det finns gott om solstolar men de står mycket trångt. Hotellet serverar varierad och god mat, främst lunch och middag. Frukosten är enformig. Under dagen finns det några varma och kalla smårätter samt glass. Kalla alkoholfria drycker hämtas enkelt i automat. Goda drinkar. Ett minus är att biluthyraren sitter inne i receptionen och röker e-cigaretter. På dagarna finns aktiviteter för barn och vuxna. På kvällen kl 20.30 är det ett uppskattat barndisco. MEN senare blev vi via vår balkong ordentligt störda av hotellets underhållningsgrupp som men mycket hög volym hade riktigt dålig vuxenunderhållning som exempelvis uppträdande eller lekar (som ex. på lek kan nämnas 10 armhävningar för att sen dricka öl med sugrör och sen blåsa upp en ballong tills den smäller - men så låg kvalité! Poäng gavs i form av en BH som togs från kvinnorna i publiken! Eller när man svarade fel på musikfrågor fick man dricka ouzo som straff.). Så tyvärr drar den dåliga och MYCKET högljudda kvällsunderhållningen ner på betyget rejält. Delar av underhållningen ska inte likna en svensexa. Sammanfattningsvis är det ett ok hotell i medelklass, ganska trångt med folk och mycket ljud. Tänker inte åka tillbaka.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Åsa B
Panagiotis S, General Manager på smartline Cosmopolitan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2018

At first it would like to thank you for spending time to write your Review in tripadvisor. As with any review about our hotel, we take all criticism into consideration and the opinions of our guests seriously.On behalf of the entire team here, thank you so much for selecting our hotel for your holidays.

kind regards

Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

Detta passar både stora som små. Maten är i toppklass och under dagen finns det tilltugg i allas smaker. Glass pizzor och mycket annat. Personalen är mycket trevliga och du blir bjuden på en 15 minuters massage som är mycket bra. Detta rekommenderar jag.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack roffe2015
Panagiotis S, General Manager på smartline Cosmopolitan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2018

Thank you very much for your comments. It's a pleasure for us to know that you had nice holidays in our resort.All the staff is trying to do the best for the clients and we are really happy to know that everything was fine for you.We will be happy to welcome you again in our resort.

Omdömet skrevs 3 juni 2018

Fint hotell, rent och fräscht överallt. Bra och varierad mat. Trevlig personal och fantastiskt team som skötte diverse aktiviteter, men framförallt för barnen. Barnklubben och mini-discot var en hit för vår flicka!
Vi är nöjda!

Tips för att välja rum: Rum mot havet/innegården/poolen gav fin utsikt. Närliggande hotell/uteställe hördes, men inget som störde.
Bodde här: maj 2018, reste med familjen
2  Tack claessonpia
Panagiotis S, General Manager på smartline Cosmopolitan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2018

Thank you for booking your holidays at smartline Cosmopolitan .We are so glad to receive your excellent review and your kind comments.
We are looking forward to welcoming you once again in the near future.

Kind regards,

Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Stort all-inclusive hotell. Stort bra rum.

Bra poolområde med många solstolar runt, även på gräsmattan. Lugnt och avslappnat runt poolen. God pizza och glass i poolrestaurangen.

Annars var maten en besvikelse, mycket att välja på, men tämligen smaklöst. Grekisk sallad och tzatziki fanns varje dag, men ingen moussaka och ingen souvlaki på hela veckan. Vi saknade all den goda grekiska maten.

Bortsett från maten ett toppenhotell.

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
1  Tack caroline a
Panagiotis S, General Manager på smartline Cosmopolitan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2018