16 personer tittar på det här hotellet
Destinia.com
ZenHotels.com
FindHotel
StayForLong

För andra året i rad valde vi att förlägga vår semester på detta all-inclusive hotell och vi var lika nöjda i år igen. Mat och personal är strålande samt Marie såklart som är ett guldkorn!

Plasthandskar och munskydd har gjort att buffen kännts fri från otyg vilket uppskattas.

Tack Sol-mat-motion
Svar från företaget:Svarade för 4 veckor sedan

Dear Guest,

We would like to thank you for your feedback.
We are so pleased to hear you enjoyed your stay and will pass on your kind remarks regarding our service.
We look forward to see you again in the near future.

Kind regards,
Management Team

Väldigt fint hotell med egen strand som skiljer sig från mängen genom sin fantastiska service. Inget problem var för litet eller för stort för att lösas. Extra tack till svenska Marie som gjorde vår resa ännu bättre! Rekommenderar varmt detta hotell!

Tack Marcus K
Svar från företaget:Svarade för 5 veckor sedan

Dear guest,
thank you for your feedback , we are so pleased to hear you enjoyed your stay and will pass on your kind remarks regarding our staff. Plus, we look forward to seeing you again in the near future.

Kind regards,
Management team

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Toppen hotell med allt man kan önska sig! Hovmästaren Gannis och svenska Marie i restaurangen gjorde att vår resa blev ännu bättre. Hjälper till med det man behöver även om det inte ingår in Hotellets vanliga service. Tack Marie och Gannis för att ni gjorde det lilla extra som förhöjde vår semester ännu mer,

Rekommenderar starkt detta hotell!

Rumstips: Havsutsikten är fantastisk.
Tack Ann-Sofie B
Svar från företaget:Svarade för 5 veckor sedan

Dear guest,

it was a great pleasure to welcome you again and thank you for your loyalty and for sharing your review on tripadvisor. it makes us very happy to know that our team has pampered you and made your holiday special.

Kind regards

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Två underbara veckor på Hotell Rhodos Horizon Resort! Överträffade våra förväntningar, stort utbud av mat och dessert samt väldigt trevlig personal. Trevligt med svensktalande personal vid namnet Marie. Stort tack till Nikitas som hjälpte mig på stranden när jag gjorde mig illa.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack dzevada
Svar från företaget:Svarade 5 augusti 2021

Dear guest,

Thank you very much for sharing your positive review on tripadvisor. We are delighted to read that it was our team that made your holiday special and we appreciate your comments.

With kind regards
Rhodos horizon resort
Management team

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Vi bodde på Rhodos Horizon Resort från 10 juli till 24 juli 2021. Det är ett hotell som har fyra stjärnor men det borde ha fem. Allt var perfekt. Läget vid havet med närhet till Rhodos stad. En ständig bris från havet som svalkade även under de varmaste dagarna. Städningen är top notch. Alla i servicepersonalen gör att man känner sig trygg och välkommen. Vi vill skicka ett speciellt tack till svenska Marie och hennes kollega Ioanna i restaurangen som varje dag gjorde sitt yttersta för att vi skulle få en guldkant på vår semester.

Tack alla på Rhodos Horizon Resort. Vi kommer garanterat att bo hos er igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 742mathiast
Svar från företaget:Svarade 27 juli 2021

Dear guest,

It was a great pleasure to welcome you again and thank you for your loyalty and for sharing your review on tripadvisor. it makes us very happy to know that our team has pampered you and made your holiday special.

Kind Regards