Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
1924 av 2 208 omdömen
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Fint hotell.Toppen service.Bra läge nära staden.Mycket att välja på i matväg. Extra tack till Dora & Maitr.Konstadinos som ordnade fram en fin överraskning på min väns födelsedag. De kom fram med tårta och champagne när vi satt och åt middag. Servicen här är på en annan nivå då personalen gör det bästa för att du ska njuta av din semester.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack Akram_ayad
Avgi Stamatiadi, Ιδιοκτήτης på Hotel Rhodos Horizon Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Dear Guest,

We would like to kindly thank you for taking the time to leave a review for our site on TripAdvisor. It was an honor that you choose our Hotel for your vacation and we are very pleased that you enjoyed it. Thank you for all your kind comments and complements, they are much appreciated. It is always our greatest pleasure hosting you and we are looking forward to see you again soon.

Kind Regards,
Rhodos Horizon Resort
Management Team

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Ett otroligt fint hotell med den bästa personalen. Även nu i Corona tider så serveras otroligt god mat och det fanns så mycket att välja på så vi hann nog inte smaka på allt. Personalen som lade på maten åt oss borde vara lära sig att alla äter inte dessa jätteportioner :) Hoppas verkligen att den underbara servitrisen Marie finns kvar om vi kommer tillbaka nästa år för en som minns vad vi vill ha att dricka vid varje måltid är helt otroligt. Vilken serviceanda hon har.
Besök gärna stranden där det också finns en bar men glöm inte badskor då det är stenstrand.

Tack ingelaj881
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet har skapat bra rutiner med tanke på Covid-19.
I buffen är det personal med visir/munskydd som plockar den mat du vill ha. Detsamma gäller drickan.
På golvet finns markeringar för att minska på trängsel och rep som gör att man inte kommer för nära maten eller personalen.
Handdesinfektion finns lättillgängligt över hela hotellet!

Maten som serveras är varierande och under veckan har vi ätit lamm, entrecote, revben, kalv, pasta, frukt och desserter i mängder.

Rumnet är rent och fräscht och känns relativt nyrenoverat med en magisk utsikt över havet.

Hotellets största tillgång är dess personal som hårt arbetande med ett leende gjorde vår vistelse extra fin.

Ljudnivå

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Jag reste själv till Rhodos Horizon 1 v 19/7-26/7-20
Deffenitift det bästa Hotellet på Rhodos
Alla kategorier.
Jag anlände på natten men Hotellet hade ändå ordnat baguette med pålägg + frukt på rummet när jag kom.
Det känns väldigt Välkomnade Stort Tack!

All personal ger jag 10 p i vänlighet samt i dessa Coronatider ingav de trygghet i säkerheten och hade stor hygienkunskap.
Servitrisen Svenske” Marie i Restaurangen
Var helt underbar och såklart bra för mig som är Svensk.

Maten: Helt Fantastisk.
Fanns allt man kunde önska och lite till.
Allt så gott! All Glass gör de själva på hotellet Jättegod!!

Jag upplevde det var tryggt att personalen med visir + handskar la upp maten på tallriken. De hanterade det snabbt, de var Många. Behövde aldrig vänta.
Borde egentligen alltid vara så för annars är det ju kanske 50 andra som tagit i sleven” innan mig.

Läget: 50 m från havet.
Ligger på den blåsiga” sidan vilket är bra.
Den andra sidan blåser det ingenting vilket blir för varmt ( olidligt) tycker jag.

Solstolar Parasoll på stranden kostar inget extra då de ingick i All Inklusiven
Fanns många!!! ( grå stolar gråa parasoll rätt utanför hotellet)

Beachbaren på stranden All Inklusive hade också de goda kalla drycker 9-17

Minibaren på Hotellrummet också i All Inklusiven
Som Safe Ac Wi-Fi
Strandhandukarna.

Horizon är ett djurvänligt Hotell då de samarbetade med Swedish Animalhelp Rhodos SA@R Malin Jacobsson

Jag tycker att hotellet var så bra att jag valt att återvända inom 1 månad.
Bor jag gör jag såklart igen på Rhodos Horizon Resort.
Stort Tack Till Managern och Restaurangchefen.
Fortsätt att jobba som ni gör! Er personal är Fantastisk!! Håll hårt i dom

Marie Nilsson Malmö Sverige

Restyp: Reste ensam
1  Tack MarieN751
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Vi valde detta fina hotell (då Beach hotell) där vi överraskade våra reskompisar 1989. Supernöjda med våra 14 dagar och fick ett festligt 80-årsfirande av vår reskompis Anita!! Ett jättestort Tack till underbara o glada Marie i restaurangen som satte guldkant på våran semester❤ Vill också nämna dig varma grekiska kvinna som serverade vid bord 4! Första gången med all inklusive för oss och vi är toppennöjda!Återkommer i sept-20 med våra döttrar. Ses då, hälsar Birgitta 73.

Datum för vistelsen: september 2019
2  Tack Roving18071511854