Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (975)
Filtrera omdömen
975 resultat
Medlemsbetyg
338
342
189
65
41
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
338
342
189
65
41
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 975 omdömen
Omdömet skrevs 3 juli 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell, god och mångsidig mat som man inte tröttnade på. Restaurangpersonalen mycket trevlig, likaså Alexandra i poolbaren och Elias i baren. Rummet hade fin utsikt och städades väl. I hotellbyggnaden fanns också resebyrå där det var enkelt att köpa utflykter och biluthyrning med ett stort urval av fordon. Enda minuset var att strandstolarna kostade 5 € per person. Nära till Rhodos stad, 5 min med taxi eller buss. Från hotellet lätt att göra utflykter till hela ön. Detta var vårt andra besök på detta hotell och vi kommer gärna igen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack pattedru
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Ett av de renare hotellen jag bott på. Ok mat men du får vänta på att bli serverad dryck i restaurangen. Liksom ingen direkt organisation. Väldigt blåsigt vilket är skönt när det är 30 grader varmt men det går höga vågor i havet. Poolen väldigt kall och klappersten vid stranden. Överlag en bra vistelse och vi skulle nog kunna tänka oss att åka tillbaka. Nära till det mesta.

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste som ett par
Tack 813ylvag
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
zzgg635613, Manager på Belair Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2018
Google-översättning

Dear Guests

we would like to thank you for spending your time to post you review after visiting hotel Belair. We are happy to hear that we have managed to meet your expectations and you are planning to come back in the future.
we can only ensure you that we will keep improving the facilities of the hotel as well as the service in order to offer the best possible value for money vacations to our guests. we already plan to built a new pool , some new rooms and to improve our services with sunbeds and umbrellas on the beach , more animation e.t.c.
with the best wishes from the staff and the management of Hotel Belair
GEORGE MORAITIS
MANAGER

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med helt ok all inclusive. Rummen (åtminstone på första våningen) är i behov av renovering. Poolområdet fyller sitt syfte. Personalen är tillmötesgående och speciellt de i receptionen och i poolbaren är väldigt trevliga. Vägen man måste passera för att komma till stranden är inte rolig. Mycket trafik och få övergångsställen. Det blåser mycket i Ixia och ett par dagar kunde vi inte bada i havet då vågorna var alldeles för höga. För en vecka med sol och bad så är det ett bra hotell. Nära till Rhodos och sköna vindar.

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste med familjen
2  Tack ericafladvad
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
zzgg635613, Manager på Belair Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2018
Google-översättning

Dear Guests

we would like to thank you for spending your time to post you review after visiting hotel Belair. We are happy to hear that we have managed to meet your expectations and you are planning to come back in the future.
we can only ensure you that we will keep improving the facilities of the hotel as well as the service in order to offer the best possible value for money vacations to our guests. we already plan to built a new pool , some new rooms and to improve our services with sunbeds and umbrellas on the beach , more animation e.t.c.
with the best wishes from the staff and the management of Hotel Belair
GEORGE MORAITIS
MANAGER

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åkte två vuxna och 2 barn ett nio årigt och ett späddbarn. Det var en underbar vecka och bra personal på hotellet, Vi har verkligen trivts hos er . Vi kommer med glädje rekommendera vidare, Ni är fantastiska! ... Är jätte tacksamma för all hjälp vi fått.
 
Ett hotell med stor potential. Det var rent och fräscht överallt. Fina rum. Mycket god mat i restaurangen och gratis Wifi. Nära till busshållplats och strand. Nära till Rhodos stad. Vi ses igen!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste med familjen
Tack Kalil N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
zzgg635613, Manager på Belair Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017
Google-översättning

Dear Guests
we are happy to hear that you have enjoyed your holidays in Hotel Belair. We are even more happy to hear that, you do not only recommend the hotel but you are intended to visit us again in future. We can only ensure you that we will do our best in order not only to keep the standards that you have so highly evaluated but to improve them even more.
With the best wishes from the staff and the management of Hotel Belair
George Moraitis / Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Ett hotell med stor potential. Det var rent och fräscht överallt. Fina rum. Mycket god mat i restaurangen. Nära till busshållplats och strand. Lugnt. Nära till Rhodos stad. Poolhanddukar gick att låna och byta ut mot en deposition. Men för att leva upp till sina 4 stjärnor finns det en hel del som behöver förbättras.

I poolbaren finns en meny med drinkar och snacks, men trots att det står att vissa saker där ingår i all inclusive så gör det inte det. När vi bad om tips på drinkar pekade kvinnan i baren på flaskorna och sa "välj själv", vilket var svårt då det stod på grekiska på flaskorna. Drinkar och vin var inte goda i poolbaren, det var bättre i hotellbaren. Snacks skulle finnas till kl. 18.00 men började ta slut 16.30.

Det tog lång tid att få bordet i restaurangen dukat och att få beställa dryck. Vid flera tillfällen fick vi själva gå och hämta bestick etc. för att duka. Personalen verkade mycket stressade och hann inte med att plocka bort från borden. All mat räckte inte åt alla, när det var sushi räckte det bara åt de första gästerna sedan tog det slut. Gäster som inte hade all inclusive och åt i restaurangen fick bättre och snabbare service vilket inte kändes bra, vi med all inclusive har ju också betalat för oss.

Det fanns inte någon som höll rent kring poolen under dagarna så det stod plastglas och papperstallrikar från poolbaren överallt kring poolen, eftersom det ofta blåser där så låg det alltid många plastglas i poolen. Poolområdet städades från matrester och glas varje morgon, men kvarglömda saker låg kvar hela veckan. Jag såg aldrig att golven spolades eller att solstolar ställdes i ordning vilket skulle höja trivseln rejält.

En extra eloge till Maria i receptionen, hon gav oss alltid ett leende och svarade tålmodigt på våra frågor.

Rumstips: Välj superiorrum med havsutsikt
Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
2  Tack HallinP
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen