Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket prisvärt hotell!
Trevlig personal
Bra frukost
Rum med havsutsikt va suveränt
Absolut värt pengarna
Lite för smala dubbelsäng
Nära till bargatan å restauranger
Städningen helt ok
Bra balkong
Snabb in och ut checkning

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Magnus H
hoteloperManager, Manager på Blue Sky City Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2017

Dear Guest,
Thank you for your review and your kind comments. Hope to see you again,
With kind regards, the Hotel manager.

Omdömet skrevs 7 juli 2017

Vi hade ett nyrenoverat deluxe rum med en en magnifik utsikt över hav gata och pool.
Rummen var bekväma med in trendig inredning.
Maten på hotellet var utsökt med bra variation.
Det bästa med hotellet var den trevliga och hjälpsamma personalen. Jag har aldrig varit på ett hotell med effektivare och trevligare personal.
Enda minuset var att det var omöjligt att få en plats vid poolen eftersom gästerna reserverade solstolar tidigt på morgonen med sina handdukar.
Rekommenderar starkt hotellet om du bokar deluxrum.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack bengtjpaco
hoteloperManager, Manager på Blue Sky City Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2017

Dear Guest,
We would like to thank you for your kind comments on your review. It is amazing for us to receive such a big credit from you regarding our hotel staff. We are looking forward to meeting you again in our hotel, tack så mycket!
The hotel manager.

Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Mycket serviceminded personal som gärna hjälpte till med tips och råd för att få ut det mesta utav vistelsen. Fräscht, trendigt härlig utsikt i ett bra område. Hotellet ligger gångavstånd till sevärdheter och resturanger, vi kan varmt rekommendera detta hotell och det är givet nästa gång vi besöker Rhodos!

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
1  Tack tesselitess
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Perfekt Hotel med trevlig personal.
Gångavstånd till allt, stort pool område.
Hotellet ligger på Windy Beach med havsutsikt.
10 minuters promenad till gamla staden och Mandraki hamnen där alla båtutflykter utgår ifrån.
Rummen är nyrenoverade med modernt inslag och inredning, tempur madrasser på sängarna.
Men det som verkligen gör hotellet är personalen och deras gästfrihet.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack jehd1135
Omdömet skrevs 9 maj 2017

Ett bra hotel totalt sätt men rummen bör ses över. En del är fixade men merparten är inte det rätt ok sängar ändå. bra städning okej frukost. dock fanns ingen dusch vid poolen. Bargata nära blir nog ännumera störande när man kommer in på högsäsongen.

• Bodde här: april 2017, reste ensam
Tack JonasL1943