2 personer tittar på det här hotellet
FindHotel121 US$
Travelocity166 US$
Priceline140 US$
Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Fick direkt ett mycket vänligt mottagande av Antonia i receptionen som talade svenska. Hon fortsatte under veckans gång vara mycket trevlig och hjälpsam. Hotellets läge passade oss mycket bra, nära till havet och shopping. Stort urval av restaurangen med bra hög kvalitet på maten. Vill varmt rekommendera den italienska restaurangen som måste förbokas. Där blev vi väldigt väl bemötta av Vivi båda gångerna vi åt där. I buffédelen blev våra favoriter Dimitris och Savvas som tog hand om oss mycket väl och fick oss att känna oss extra välkomna.
Det var trevligt med varierande underhållning varje kväll. Vi hade ett rum med havsutsikt som vi var nöjda med även om det var lite slitet. Rummen var ganska lyhörda.
Servicen överlag var fantastiskt med städning, handduksbyte, påfyllning av minikyl varje dag osv.

Rumstips: Undvik ett rum nära hissarna eftersom det är lyhört.
Tack marit55
GM_Mitsis_Grand, Guest Relations Manager på Mitsis Grand Hotel Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Tack så mycket för att ni valde Mitsis Grand Hotel och för den fina komentaren!
Vi är så glada att ni tyckte om maten, rummet och personalen. Det är så viktigt för oss att våran gäster trivs här.
Hoppas ni väljer Mitsis Grand Hotel nästa år för eran semmester!

Vänlig hälsning, Mitsis Grand Hotel team.

Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Mitsis Grand Hotel på Rhodos vill vi mycket varmt rekommendera till alla. Vi hade en helt underbar vecka där. Deras service är helt fantastisk. Underbar personal som man får känslan att dom alla är en stor familj och vi gäster tillhör även familjen. Den Allinclusive som de har, är inte som någon annan vi vi upplevt förut. Mat och dryck i absolut världsklass! Deras upplägg med flertalet restauranger med serveringspersonal och À la carte meny är helt fantastiskt. Aktiviteter på dagtid som var perfekt varierad att välja av om man vill röra på sig lite. Kvällsunderhållningen var oxå den jättebra, och olika artister varje kväll. Vi rekommenderar alla att spendera sin semester här, och själva kommer vi självklart boka nästa resa dit!
Hälsningar från Anders och Pernilla från Göteborg.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Anders E
GM_Mitsis_Grand, Guest Relations Manager på Mitsis Grand Hotel Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2019

Kära Gast,

Tack så mycket för att ni valde Mitsis Grand Hotel och för den fina komentaren!
Vi är så glada att ni är nöjda med våran Hotel.

Det är så viktigt för oss att våran gäster trivs här.

Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Nyligen hemkomna efter 17 dagar på vårt favorithotell, Mitsis Grand Hotel på Rhodos, där vi under ett antal år tillbringat 2-3 veckor under sept/okt.
Ett hotell som har allt! En personal som är helt suverän och värd all beundran, god mat där det finns alternativ för alla smaker, med ett antal restauranger att välja på. Välstädat, alltid rent och snyggt överallt, fina rum och ett läge utöver det vanliga, med havet på "andra sidan gatan".
Ett nytt plus i år, Antonia i receptionen.....som talar svenska
Kramar till er alla från
Laila och Royne Engström

Tack Toppresa

Kära Laila och Royne Engström,

Tack så mycket för att ni valde Mitsis Grand Hotel och för den fina komentaren!
Vi är så glada att ni är nöjda med våran Hotel . Det är så viktigt för oss att våran gäster trivs här.

Omdömet skrevs 2 oktober 2019

Mitsis Grand Hotel Beach Hotel på Rhodos.

Vi har varit på detta underbara hotell två veckor sept/okt under många år.
Läget är perfekt med ca 100 meter till havet och bad där. Nära också till hamnen och Gamla sta'n.
Trevliga rum där många har en fantastisk utsikt över havet.
God mat kan avnjutas som buffe' i den stora matsalen eller i den italienska eller den asiatiska som ligger strax bredvid.
Fyra små resturanger finns dessutom i ett av de två poolområdena.
Sist men absolut inte minst: Personalen är helt fantastisk!!! T.ex Manila, Eri från resturangen och Antonia i receptionen.
Vi rekommenderar varmt detta hotell!!
Inger o Nils-Eric Dahl

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Ingersholidays
GM_Mitsis_Grand, Guest Relations Manager på Mitsis Grand Hotel Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2019

Hoppas ni väljer Mitsis Grand Hotel nästa år för eran semmester!

Vänlig hälsning, Mitsis Grand Hotel team.

Omdömet skrevs 17 september 2019 från mobil enhet

Gammalt anrikt hotell! Känns väldigt tjusigt när man kommer in i foajén och receptionen! Trevligt bemötande av en svensktalande tjej! God mat, Italienska restaurangen måste ni boka! Suverän mat!! Även poolrestaurangerna var bra! Sköna saltvattenpooler!!

Tack Irenemalm
GM_Mitsis_Grand, Guest Relations Manager på Mitsis Grand Hotel Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2019