Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
3–8 av 2 018 omdömen
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Hotellet Àr vÀldigt fint och modernt, med en otroligt vacker utsikt frÄn sjÀtte och sjunde vÄningen. Men det jag frÀmst gillade var servicen pÄ hotellet, dÀr dom var vÀldigt vÀnliga, trevliga, hjÀlpsamma och professionella. Det fanns en kvinna (heter Litsa) som jobbade pÄ restaurange Castellania. Hon Àr den bÀsta servitrisen jag nÄgonsin har stött pÄ. Otroligt hjÀlpsam, trevlig och effektiv. Servicen var alltsÄ toppen!

LÀget var vÀldigt bra och lÄg ungefÀr 20 min frÄn flygplatsen och 15 min frÄn rhodos stad. Det jag tyckte mindre om var att hotellets pooler lÄg precis vid vÀgen, vilket gjorde att man hörde alla fordon som Äkte förbi.

• Bodde hĂ€r: augusti 2017, reste med familjen
1  Tack DgZn
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 frÄn mobil enhet

HÀr trivdes min man och jag mycket bra. All personal var vÀldigt serviceminded och trevliga överallt pÄ hotellet. Stort utbud pÄ frukosten. Rekommenderar att bo i Juniorsvit.. Stort fint rum. Gillade balkongerna som hade en hÀrlig gungstol! Mycket god mat i poolbaren pÄ första vÄningen. Lugn vuxenpool pÄ 6 vÄningen. Det enda negativa var att min man mailat dit och sagt att jag fyllde 50Är och ville ha detbÀsta bordet nÀr vi skulle Àta pÄ den grekiska restaurangen pÄ hotellet pÄ min födelsedag. Hanfick till svar att det skulle fixas och jag skulle fÄ en tÄrta. Men inget av detta fick vi! Ingen uppmÀrksamhet alls trots att vi mailat!

Bodde hÀr: juni 2017, reste som ett par
2  Tack Jenny D
Omdömet skrevs 6 juni 2017 frÄn mobil enhet

Hotellet Àr som ett paradis med den otroligt fantastiska havsutsikt som syns med turkiet pÄ andra sidan. Rent överallt, luktar gott, fint inrett, personal med hög service! Vi hade ett litet barn med oss som fick en mer "riktig" spjÀlsÀng Àn dessa rangliga resesÀngar.

Dem enda minus som finns som hotellet kan förbÀttra Àr först o frÀmst engelska kunskaperna hos personalen. Brist pÄ förstÄelse gjorde att situationer uppstod som egentligen inte hade behövt uppstÄ.
Maten pÄ hotellet som ingick i helpensionen (frukost och middag, Ät aldrig lunch) var inte jÀtte bra men inte jÀtte dÄlig men trÄkig. Inte vÀrt att betala 250kr/person för middag.
Roomservice var bÀttre mat och den kom alltid inom 30 minuter, stort plus! Men rÀtterna förÀndrades (smak, utseende, ingredienser) vilket vi inte förstod.
Handdukarna i badrummet var vÀldigt smÄ annars Àr vi supernöjda med vÄr vistelse o kommer gÀrna besöka just detta hotell igen. Rhodos var inget stÀlle vi kÀrade ner oss i men det hÀr hotellet med utsikten och personalens service Àr vÀrt att besöka!

Bodde hÀr: maj 2017, reste med familjen
Tack sandramI4837MA
Omdömet skrevs 13 november 2016

HÀr bodde vi fyra familjer i en vecka och hade det vÀldigt bra.

Vi fick rum pÄ vÄning 12 och hade vi valt havsutsikt sÄ hade utsikten varit riktigt bra. Nu valde vi inte det utan fick istÀllet utsikt mot baksidan och berget se mina bilder. Rummen var vÀl stÀdade hela veckan och inte slitna. Vi hade en dubbelsÀng och en extra sÀng och madrassen/kuddarna var sköna.
Var medvetna om att för att ta sig till poolerna pÄ markplan sÄ mÄste man byta hiss. Det i sig Àr inget stort problem men jag upplevde att det kanske inte var de mest moderna/snabba hissarna vilket gjorde att det tog lÄng tid att förflytta sig frÄn rummet till poolen. Faktum Àr att om man glömt nÄgot sÄ kÀndes det lite som ett stort projekt att Äka tillbaka till rummet sÄ det kan vara vÀrt att göra avkall pÄ utsikten till förmÄn för bekvÀmligheten.

Personalen var rakt igenom trevliga och i receptionen var de snabba med att ringa efter taxi nÀr man vill Äka pÄ utflykt.

Deras Wifi var helt ok men nÄgot svajigt ibland.

Frukosten var god och det fanns det mesta att vÀlja pÄ. Maten som restaurangerna lagade var god men ganska dyr. De har flera restauranger men faktum Àr att menyerna Àr nÀstan identiska, i alla fall om man inte rÀknar med "fin-restaurangen".

Hotellet har Àven egna solstolar pÄ stranden som man kan nyttja. Vi var dÀr i Oktober och dÄ var havet betydligt mycket varmare Àn poolerna. Faktum Àr att jag faktiskt upplevde poolerna som kalla och jag undrar om de kanske till och med var kylda? En riktigt bra sak var att man fÄr pool/strandhanddukar vilka man kan byta hur mÄnga gÄnger som helst utan nÄgon kostnad!

PÄ hotellet finns Àven nÄgra smÄ butiker, en liten supermarket (kiosk) och en glasskiosk. Utöver det finns ett gym som jag inte har provat.

PÄ det hela taget hade vi en riktigt bra vistelse pÄ hotellet och skulle kunna tÀnka oss att bo dÀr igen om resan bÀr till Rhodos.

Tips för att vÀlja rum: Rum högt upp innebÀr lite extra tid för att ta sig till poolerna.
  • Bodde hĂ€r: oktober 2016, reste med familjen
    • LĂ€ge
Tack galldin
MarkosTzamalis, General Manager pÄ Sheraton Rhodes Resort, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 23 november 2016
Google-översÀttning

Dear galldin,

We are really glad to read that you have enjoyed your family escape at the Sheraton Rhodes Resort.

It is always rewarding to have your hard work recognized and this help us go on providing the top services you deserve and always trying to ameliorate any minor shortcoming.

We are looking forward to welcoming you, your family and your friends back at the Sheraton Rhodes Resort, for another amazing summer experience.

Sincerely yours,

Markos E. Tzamalis

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Rummet rymligt och vÀlstÀdat varje dag. God mat i de olika restaurangerna. Absolut ett stÀlle att Äterkomma till. HÀrligt poolomrÄde, egen strand med strandbar och otroligt positiv och tillmötesgÄende personal, oavsett tjÀnst pÄ hotellet.

Tips för att vÀlja rum: VÄning 3-6 absolut
  • Bodde hĂ€r: juli 2016, reste som ett par