“En kött älskares paradis!”
Omdöme om El Toro Steak House

El Toro Steak House
Boka bord
Rankad som nr 10 av 504 Restauranger i Rhodos
Kök: Amerikanskt, Matställe, Från Medelhavet
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Vi var 2 ggr till denna resturang denna och var en smakupplevelse varje gång för alla!
Första gången tog jag en Sirlionstek och andra gången en Tomhawkstek, där dessa serverades med ugnsbakad potatis och grillade grönsaker(Zucchini o paprika mm)
snyggt dekorerat!
Ungarna tog olika mosterstora burgare(även Black Angus)
Personalen oerhört vänliga och framförallt kunniga när det gäller hur köttet skall vara stekt.
Restaurangen ligger precis utanför den nybyggda hamnen bortom Mandrakihamnen och ligger utanför all commers.
Dyrt men är ett måste för den som vill ha kvalité på sin mat.
Åk hit gott folk!

Datum för besöket: juni 2017
Tack mmmk67
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 042)

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Mycket bra kött. Personalen var trevlig och precis lagomt pratglada.
Rekomenderar detta ställe ifall ni är ute efter att äta och dricka gott i Rhodos.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Johan L
Omdömet skrevs 21 december 2016

Restaurangen ligger lite avsides i Rhodos stad längs med strandvägen mot Lindos.
Hustrun och jag besökte den två kvällar i rad eftersom vi bägge var mycket nöjda vid första besöket.
Andra kvällen blev lite av en besvikelse då den vackra och gigantiskt stora hamburgaren som en av oss valde inte höll måttet; brödet som upptog största delen av burgaren kändes torrt och själva köttfärsbiffen kändes okryddad och helt smaklös. Dessutom höll den inte ihop utan föll sönder i småbitar - övrig mat var likt kvällen innan mycket bra.

Datum för besöket: december 2016
1  Tack Lars L
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Vi har varit där två gånger 2013 o 2014 och blivit otroligt nöjda båda gångerna!!
Detta är en smakupplevelse för en riktig köttälskare.

Kyparen är mycket kunnig och kan verkligen berätta hur just du skall få den perfekta matupplevelsen köttbiten.

En mycket trevlig familjeägd resturang!

Datum för besöket: november 2015
Tack mmmk67
Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Godaste maten på vääääldigt länge.
Fick se och välja köttet innan vi bestämde oss.
Mört och fint kött och mycket goda såser till.
Vi var 5 som åt och alla var lika nöjda
Super bra service och trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack 63carina

Resenärer som tittade på El Toro Steak House tittade också på

Rhodos, Rhodos stad
Rhodos stad, Dodekanesos

Rhodos, Rhodos stad

Besökt El Toro Steak House? Berätta vad du tyckte!