View deal
Expedia.com70 US$
Lol.travel
ZenHotels.com83 US$
Omdömet skrevs 15 september 2019

Vi var där 2 veckor i september. Bra hotell, bra läge, rent och snyggt, fantastisk personal. Musik underhållning flera gånger i veckan. Jättetrevligt. Vi hade All inclusive som vi var väldigt nöjda med.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack monica4361
irenepep, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2019

Thank you very much for your feedback .
We always want to know the opinion of our guests about our hard work here in Smartline Semiramis City Hotel and we are always trying to improve our guests' services.
Looking forward to welcome you again in the future

Omdömet skrevs 11 september 2019

Balkongerna med havsutsikt är väldigt blåsiga då de vetter mot windy beach där det ständigt blåser. Vi bodde på 6e våningen nr612 då har man hela hotelltaket som terass. Men som sagt det går inte att sitta ute o äta. Möblerna blåser omkull trots att de på taket va av järn. Hade nog tagit rum åt gatan eller poolen om vi valt i dag. Fantastisk frukost. Gångavstånd till både gamla stan o Ellie beach. Stranden nedanför hotellet har klappersten o är svårbadat utan skor. Lokalbuss till Faliraki där baden är fin sand går från busstationen väldigt tätt.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack lennart k
irenepep, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2019

Dear lennart k
We apologize for the isues you faced during your stay with us but the weather is something that is unexpected .
Thank you for choosing our property for your vacations and we are looking forward to welcome you again .
Smartline Semiramis CIty Hotel Team

Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Trendigt hotell men dålig planlösning på korridor..pool som var kall o i skugga stor del av dagen med typ 10 solstolar som paxades kl. 05.00 av hotellgäster som var uppe innan tuppen. Badrummet i hotellrummet minimal nästan klausrofobisk dusch. TROTS nyrenoverat så hittade vi en gigantisk kackerlacka i badrummet som snabbt ledde till byte av rum! Men hotellets personal ..i baren och speciellt i köket fantastiskt trevligt o hjälpsamma. Fruosten var okej men maten och speciellt efterrätterna var riktigt goda!! Läget var bra med närhet till centrum..vi hyrde vespa för 15 euro per dag o tog oss runt..sååå ljuvligt! Sova på detta hotell gör vi aldrig mer men äter gärna i restaurangen om tillfälle ges! Nedförsbacke till närmste stenstrand där man kunde hyra solstol för 5 Euro/st..något vågigt men jättehärligt! Badskor rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Zibyllan
irenepep, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2019

Dear Mariazibel T
Thank you for the time spent to write this review ,
We are in the middle of making some improvements in our hotel and we ensure you that if you decide to visit us again you will have a more pleasant and memorable stay .
We apologize for not reaching your expectations and we hope to welcome you again in the near future .
Best Regards

Omdömet skrevs 26 augusti 2019 från mobil enhet

Vi hade en jättetrevlig vistelse på Semiramis. Frukosten var varierad och god. Rummet var ganska litet men väldigt fräscht. Duschen var liten så är man väldigt storväxt så kanske man väljer annat. Supertrevlig personal framför allt i matsalen. Hörde att flera var väldigt nöjda med maten på All Inclusive. Vi hade dock inte det men det fanns många bra restauranger inom gångavstånd. Rekommenderar detta hotellet!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Lotta690
irenepep, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2019

Dear Lotta690
We thank you for staying in our hotel . It was a pleasure to have you here with us and we hope to welcome you again on your next visit in Rhodes.

Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Mycket fint hotell med bästa personalen med alltid ett leende som lyser upp dagen. Hotellstädningen var utmärkt maten på hotellet var varierad och mycket god. Mycket att välja på. Närhet till både affärer och havet. Lite stenigt vid havets början men inget problem.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Anjan1352

Dear Anjan1352
Thank you for summarizing your recent stay in our hotel. We were very much delighted to read how much you loved our hotel as well as our services.
Looking forward to welcome you again in the future and have a memorable stay .