Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Jag och min pojkvän bodde på Semiramis under en vecka och fick toppbemötande av personalen under hela vistelsen.
Vi betalade lite extra för att få havsutsikt från rummet och det ångrade vi aldrig, så himla vacker utsikt från hotellet som ligger superbra vid Windy beach.
Hotellet känns nyrenoverat och städpersonalen gjorde det där lilla extra för att vi skulle trivas på rummet.
Frukostbuffén hade mycket att välja på och det var en trevlig och lugn frukostmatsal.
Hotellets eget poolområde är visserligen inte stort men funkade utmärkt för oss som gärna ville koppla av där på förmiddagarna för att sedan gå till en av stränderna på eftermiddagarna!

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Elina A
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Dear Elina A,
Thank you so much for your detailed and kind review. We are delighted to read you enjoyed your stay with us and hope to have you back with us the next time you visit Rhodes
Kind regards

Omdömet skrevs 7 juli 2018

Andra gången vi besöker detta hotell. Vi kände oss mycket välkomna tillbaka av personalen. Bra mat, rent och fräscht på hela hotellet.
Mycket bra personal som ger en högklassig service. Man möttes alltid av ett leende från personalen oavsett det var i restaurangen eller i baren.
Nära till stranden och gång avstånd till gamla stan. Kul med live musik tre gånger i veckan, och att restaurangen har olika mat teman under veckan.
Planerar redan nästa års resa tillbaka.

Tips för att välja rum: Rum högre upp har bättre utsikt mot havet.
Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Mona P
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Dear Mona P,
We would like to thank you for your perfect feedback .It is very encouraging to read reviews like yours .
Hope to welcome you again in the near future for a memorable stay .
Best regards

Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Jag och min kompis bodde på detta hotellet. Rent, fräscht, god mat och nära strand och gamla stan. Underbar personal speciellt i restaurangen. Varje morgon möttes vi av underbara Kalliopi. Det som drar ner betyget är mannen( med ett öga och knappt några tänder) som kom utifrån och filmade unga tjejer. Det var vår sista kväll och det var disco på hotellet.Grrrr Jag sa till honom men han blev arg på mig. Frågade vad han skulle ha filmen till och då sa han att det var hans levebröd ( sålde dem). Sa till i receptionen men de sa han var full och de gjorde inget. Men jag skulle verkligen rekommendera detta hotellet och kommer gärna tillbaka.

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
1  Tack FarAway284462
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2018

Dear Valued Guest ,
Thank you very much for your detailed review and for the time spent to write it.
We feel sorry for the incident that took place in our hotel and we ensure you that this is not going to happen again because we advise our staff how to react in the case that you described .
Looking forward to welcome again soon .
Best regards

Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Vårt tredje besök här var lika trevligt som vanligt. Bra service från en mycket positiv personal som alltid bemöter oss med ett leende på läpparna. Hotellet är lugnt, rent och fint. Det ligger centralt med nära till allt i Rhodos stad. Men ändå lugnt och avskilt från den värsta trafiken och kvällslivet. Ett särskilt tack till Savvas och Kalliopi som gjorde veckan extra trevlig. Ingen kan hälsa välkommen som Kalliopi i restaurangen. Ett stort äkta leende!! Kalimera, Kalispera och Kalinichta! Efcharistíes och på återseende. Det kanske blir ett fjärde besök. // Jonny och Eva-Lotta

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
1  Tack Jonny E
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2018

Dear Jonny E,
We appreciate your perfect review and we are happy that you enjoyed your stay in Smartline Semiramis City Hotel .
It is our duty to treat our guests with the best service and it is encouraging when this is recognized.
I will forward your kind words to my colleagues and especially to Savvvas and Kalliopi .
Hope to welcome you again soon and have a memorable stay .
Best Regards

Omdömet skrevs 16 juni 2018

Fräscht hotell som har mycket trevlig personal. Lite familjärt men ändå inte påträngande. Mycket serviceinriktad personal och vilken mat!!!! Man kunde åka dit enbart för maten och desserterna....Läget var mycket bra, nära gamla stan och mycket nära stranden. Brant uppförsbacke från stranden till hotellet så det passar inte människor som har svårt att gå. Lugnt på stranden ( reste i maj) och inte mycket trafik från gatorna då det var ett lugnt område. Skulle gärna åka tillbaka igen. Badrummet var inte så stort men det var ok, fint och rent. Mycket sköna sängar! Toppenbetyg från mig!!!

Tips för att välja rum: Rum med begränsad havsutsikt rekommenderas
  • Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack ulmia66
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Dear ulmia66,
Thank you very much for the perfect and detailed review .
It is very important for the staff and the management to know that our efforts are recognized by our guests .
We are looking forward to welcome you again soon
Best Regards