Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Vårt tredje besök här var lika trevligt som vanligt. Bra service från en mycket positiv personal som alltid bemöter oss med ett leende på läpparna. Hotellet är lugnt, rent och fint. Det ligger centralt med nära till allt i Rhodos stad. Men ändå lugnt och avskilt från den värsta trafiken och kvällslivet. Ett särskilt tack till Savvas och Kalliopi som gjorde veckan extra trevlig. Ingen kan hälsa välkommen som Kalliopi i restaurangen. Ett stort äkta leende!! Kalimera, Kalispera och Kalinichta! Efcharistíes och på återseende. Det kanske blir ett fjärde besök. // Jonny och Eva-Lotta

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
1  Tack Jonny E
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2018

Dear Jonny E,
We appreciate your perfect review and we are happy that you enjoyed your stay in Smartline Semiramis City Hotel .
It is our duty to treat our guests with the best service and it is encouraging when this is recognized.
I will forward your kind words to my colleagues and especially to Savvvas and Kalliopi .
Hope to welcome you again soon and have a memorable stay .

Omdömet skrevs 16 juni 2018

Fräscht hotell som har mycket trevlig personal. Lite familjärt men ändå inte påträngande. Mycket serviceinriktad personal och vilken mat!!!! Man kunde åka dit enbart för maten och desserterna....Läget var mycket bra, nära gamla stan och mycket nära stranden. Brant uppförsbacke från stranden till hotellet så det passar inte människor som har svårt att gå. Lugnt på stranden ( reste i maj) och inte mycket trafik från gatorna då det var ett lugnt område. Skulle gärna åka tillbaka igen. Badrummet var inte så stort men det var ok, fint och rent. Mycket sköna sängar! Toppenbetyg från mig!!!

Tips för att välja rum: Rum med begränsad havsutsikt rekommenderas
  • Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack ulmia66
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Dear ulmia66,
Thank you very much for the perfect and detailed review .
It is very important for the staff and the management to know that our efforts are recognized by our guests .
We are looking forward to welcome you again soon

Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Lite kluven över detta hotellet. Rummen är supermysiga med bra balkonger och väldigt bra dusch och städning. Gratis roomservice. Wi-fi funkar super överallt på hotellet. Frukosten var fantastisk bra.
Däremot var personalen fruktansvärd... överallt förutom i matsalen. Receptionisterna och de bartenderns vi kom i kontakt med var nonchalanta och inte särskilt hjälpsamma. Vi fick t.ex. ingen info när vi checkade in om var restaurang eller pool höll hus. Vi hade också fått ett rum med två separata sängar och när vi visade vår bokning med tydligt ”dubbelrum” skrivet ryckte han på axlarna och tyckte vi kunde putta ihop sängarna.
Som sagt, allting med hotellet var helt ok och har det man vill ha, men är man på sin första semester med inte så mycket erfarenhet kanske man ska välja något annat ställe där personalen är lite mer hjälpsam och trevlig.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Emma B

Dear Emma B,
Thank you for the time spent to write this review .
I feel sorry for the inconvenience caused.This behavior is not characteristic of our staff.
I will forward your review to the relevant department and we will improve all the things that you mentioned .
I apologize on behalf of our staff and management. Hope to welcome you again soon to make you change your opinion about our property and have a pleasant memorable stay .
Kind regards
Smartline Semiramis City Hotel team

Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Vi har bott på många hotel i Staden men detta slår det mesta.Fick ett rum med glasbalkong mot havet. Utsökt varierad mat. Fantastisk personal. Vi var där 14 dagar.Ligger högt,kräver lite kondition att vandra dit.Men man behöver motion också på semestern.REKOMENDERAS.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Göran L
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Dear Göran L,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Smartline Semiramis City Hotel. It is always a pleasure to receive such positive feedback and I am glad to read that you enjoyed your stay with us.
Looking forward to welcome you again in the near future.
Kind Regards

Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Vi ger detta hotell med personalen högsta betyg. Hade ett rum med glasbalkong och havsutsikt helt perfekt. Det är en lång backe upp till hotellet från beachen lite kondition kan vara bra att ha. Tack till alla för en helt perfekt vistelse.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
1  Tack Ingrid L

Dear Ingrid L,
Thank you for your amazing 5 star review.
I am delighted to read that your stay in Smartline Semiramis City Hotel was a great success .
We are looking forward to welcome you again soon .