“Bra hotell nära stan”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Smartline Semiramis City Hotel
Rankad som nummer 18 av 126 hotell i Rhodos
Omdömet skrevs oktober 18 2017

Andra gången jag är på detta hotell. Förra gången var i våras. Skillnaden nu var att det var väldigt mycket folk i restaurangen så det blev väldigt bullrigt och maten tog slut och det kunde vara svårt att få bord. Maten är jättegod. Det kunde vara svårt att få solstolarna att räcka till. Jag hade tagit rum med havsutsikt precis som förra gången men nu fick vi rum i den andra byggnaden. Balkongen där var med en hög mur så du kunde inte se havet när du satt. Duschen var också sämre där då den var så liten att du fick slåss med duschdraperiet hela tiden. Då var rummen i andra byggnaden bättre både balkongen och duschen. Personalen är helt underbar och ser dig som gäst. En extra kram till hovmästaren Samoz eller vad han hette med sin fantastiska personal. Det är nära både till havet och staden. Skulle kunna tänka mig att återigen åka hit men inte i oktober då det var alldeleles för mycket folk. Personalen är också mycket tröttare naturligtvis i slutet på säsongen.

• Bodde här: Oktober 2017, reste som ett par
Tack 149carinal
INTZAS, Guest Relations Manager på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review our hotel. We truly value the opinions of our customers and we apologize that we did not meet your expectations.
However we will continue the effort to improve our guests' stay .We hope to see you again and to offer you our best service.
Best Regards
Smartline Semiramis City Hotel Team

Omdömet skrevs oktober 16 2017

Trevligt hotell, men det som avgjorde var personalens inställning, öppenhet, glädje, skojande och gedigna jobb under pressade förhållanden, lön och timmar.
Alla nämda ingen glömd men, en speciell hälsning till Manolis i poolbaren, fick oss att vara på topphumör hela veckan! Tryggve Berling, Gotland

• Bodde här: Oktober 2017, reste med vänner
Tack tryggveberling

Dear Valued Guest ,
Thank you for your confidence in choosing the Smartline Semiramis City Hotel to enjoy your holiday and for spending your time writing these comments . I will inform Manolis for your exceptional reference and I am sure he will be very glad .
We will be happy to welcome you again in our Hotel.
Best regards
Smartline Semiramis City Hotel Team

Omdömet skrevs september 11 2017

rummen var fräscha och fina, maten utmärkt. Vi hade all inclusive och det fanns alltid flera goda saker varje dag, Men bäst av allt var den trevliga, glada, hårt jobbande personalen som verkligen förgyllde vistelsen.

• Bodde här: September 2017, reste i arbetet
Tack Carina F
INTZAS, Guest Relations Manager på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Dear Valued Guest,

We would like to thank you for your kind comments.
You have made our day by awarding us the highest score possible and we are truly grateful for you for taking the time to share your thoughts with other travelers on TripAdvisor. Your recognition is highly appreciated.
We are looking forward to welcome again soon.

Best Regards
Smartline Semiramis City Hotel Team .

Omdömet skrevs augusti 26 2017

Trevligt hotell, små rum,dubbelrum,helt ok sängar.Väldigt trevlig och hjälpsam personal i Restaurangen, baren och Receptionen. Vi åkte Taxi en del, var för varmt för att gå, ca 5-8 euro. Eftersom det låg uppe på en höjd, så rätt jobbig backe närmast hotellet.

Tips för att välja rum: Bästa alternativet, har vi förstått är delvis havsutsikt,
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2017, reste med vänner
Tack Ulrika L
Omdömet skrevs juli 21 2017

Mycket bra hotell med närhet både till stad och strand. Mycket trevlig personal i restaurangen. Vi hade all inclusive. Maten är god och varieras från dag till dag. Många olika alternativ att välja på. Många balkonger är små och smala. Välj rum med havsutsikt om du vill få en större balkong. Hotellet har trevlig musikunderhållning fyra gånger per vecka. Det är nära och lätt att promenera in till Rhodos nya och gamla del. Mycket trevlig stad både dag och kvällstid. Under våra tre veckor hyrde vi både cykel, bil och moped. Vi kan verkligen rekommendera att göra någon utflykt på ön. Det var både lätt och kul att köra moped.

Bodde här: Juli 2017
Tack madeleinejohansson66
BARTHOLOMEW280569, Διευθυντής på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade juli 24 2017

Dear Guest,

Sincerely,

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Rhodoshotell
0.5 km bort
Sunny Days Hotel
Nr 58 av 126 i Rhodos
62 omdömen
Visa priser

Besökt Smartline Semiramis City Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Smartline Semiramis City Hotel

Adress: John Metaxa 18, Rhodos 851 31, Grekland
Telefonnummer:
Region: Grekland > South Aegean > Dodekanesos > Rhodos stad > Rhodos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 4 av Affärshotell i Rhodos
Nr 9 av Strandhotell i Rhodos
Nr 17 av Lyxhotell i Rhodos
Nr 18 av Familjehotell i Rhodos
Prisklass: 650 kr - 1 448 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Smartline Semiramis City Hotel 4*
Antal rum: 180
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Smartline Semiramis City Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Semiramis Hotel Lardos

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?