1924 av 805 omdömen
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Trevligt hotell, men det som avgjorde var personalens inställning, öppenhet, glädje, skojande och gedigna jobb under pressade förhållanden, lön och timmar.
Alla nämda ingen glömd men, en speciell hälsning till Manolis i poolbaren, fick oss att vara på topphumör hela veckan! Tryggve Berling, Gotland

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack tryggveberling
INTZAS, Guest Relations Manager på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2017

Dear Valued Guest ,
Thank you for your confidence in choosing the Smartline Semiramis City Hotel to enjoy your holiday and for spending your time writing these comments . I will inform Manolis for your exceptional reference and I am sure he will be very glad .
We will be happy to welcome you again in our Hotel.
Best regards
Smartline Semiramis City Hotel Team

Omdömet skrevs 11 september 2017

rummen var fräscha och fina, maten utmärkt. Vi hade all inclusive och det fanns alltid flera goda saker varje dag, Men bäst av allt var den trevliga, glada, hårt jobbande personalen som verkligen förgyllde vistelsen.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack CarinaF570
INTZAS, Guest Relations Manager på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2017

Dear Valued Guest,

We would like to thank you for your kind comments.
You have made our day by awarding us the highest score possible and we are truly grateful for you for taking the time to share your thoughts with other travelers on TripAdvisor. Your recognition is highly appreciated.
We are looking forward to welcome again soon.

Best Regards
Smartline Semiramis City Hotel Team .

Omdömet skrevs 26 augusti 2017

Trevligt hotell, små rum,dubbelrum,helt ok sängar.Väldigt trevlig och hjälpsam personal i Restaurangen, baren och Receptionen. Vi åkte Taxi en del, var för varmt för att gå, ca 5-8 euro. Eftersom det låg uppe på en höjd, så rätt jobbig backe närmast hotellet.

Rumstips: Bästa alternativet, har vi förstått är delvis havsutsikt,
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Ulrika L
Omdömet skrevs 21 juli 2017

Mycket bra hotell med närhet både till stad och strand. Mycket trevlig personal i restaurangen. Vi hade all inclusive. Maten är god och varieras från dag till dag. Många olika alternativ att välja på. Många balkonger är små och smala. Välj rum med havsutsikt om du vill få en större balkong. Hotellet har trevlig musikunderhållning fyra gånger per vecka. Det är nära och lätt att promenera in till Rhodos nya och gamla del. Mycket trevlig stad både dag och kvällstid. Under våra tre veckor hyrde vi både cykel, bil och moped. Vi kan verkligen rekommendera att göra någon utflykt på ön. Det var både lätt och kul att köra moped.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack madeleinejohansson66
BARTHOLOMEW280569, Διευθυντής på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Dear Guest,

Sincerely,

Omdömet skrevs 9 juli 2017

Ett mycket bra och prisvärt hotell. Jag och min man hade en underbar vecka på detta hotell, vi bokade all-inclusive som är att rekommendera.
Rent och fräscht, otroligt bra mat och underbar personal. Något hårda sängar detta kan man stå ut med. Kan varmt rekommendera hotellet. Vi kommer att komma tillbaka hit.

Rumstips: Havsutsikt från tredje våningen.
Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack Mona P
BARTHOLOMEW280569, Manager på Smartline Semiramis City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017

Dear Guest,

Sincerely,