Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

För andra gången här, läget är perfekt med stranden alldeles intill, vi fick byta rum båda gångerna vi checkat in då vi fick åt fel håll och med dålig havsutsikt. För att få havsutsikt mot (ellie beach) som vi betalat för båda våra vistelserna.

Hotellfrukosten är god med bra utbud. Servicen i receptionen är inte bra, underbemannade och nonchalanta.

Städningen av rummen inte bra dessutom blev det väldigt blött på golvet efter duschen och det fick vi stå med handdukar och torka upp varje dag. Hissarna är långsamma och små.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Tove M
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Ett mkt bra hotell direkt vid stranden. Bra placering vid nordöstra spetsen av Rhodos stad. Trevlig personal, fina rum och mkt skön säng. Stort utbud på frukosten och middagsbufféen på kvällen varierade varje dag. Hotellet hade egna cyklar som man fick låna för några euro/dag dock var dessa cyklar i dåligt skick och behöver ses över inte minst av säkerhetsskäl. Det enda som skulle kunna vara bättre var den egna poolen på hotellet, den var pytteliten. Vädret var fantastiskt så vi kunde bada i havet hela tiden och använde aldrig poolen. Gångavstånd till citykärnan där det var mkt lätt att ta lokalbussen och åka runt till olika sevärdheter. Prisnivån något lägre än i Sverige.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack aa5210
Omdömet skrevs 30 april 2018

Beläget på gå avstånd från Gamla staden. Lugnt hotell i april. Personalen får ett plus för service och vänlighet. Matsalen erbjuder god mat och variationer. Rummen på 5 våning mot väster ger en vacker solnedgång som är rogivande. Poolområdet är litet men lugnt och skönt. Helheten: vi åker nog tillbaka hit en dag igen.

Rumstips: Rummen åt väster på 5 våning tysta med eftermiddagssol.
Datum för vistelsen: april 2018
Tack Oldis2014
Omdömet skrevs 10 november 2017

Ett ++++ hotell med bra läge samt mycket bra/hjälpsam personal
Mycket bra mat för den summan som betalades för halvpension
dock är poolen inget att skryta om men havet ligger ju bara några meter från hotellet så.
rekommenderar,,,

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack tonymm65
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Ibiscus är ett mycket trevligt hotell med ett perfekt läge vid stranden. Fantastisk utsikt från vårt rum. Trevlig när som också hade utsikt mot havet. Rummet var väldigt fint. Trevlig personal. Mycket god frukost. Där fanns allt man kunde önska sig. Gott med en nygjord omelett med det man själv ville ha i eller glas förskpressad apelsinjuice. Enda minuset var middagsmaten. Tyvärr verkade inte kocken våga använda några kryddor. Ett minus där var också att de hade kalla tallrikar så att maten snabbt blev kall.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Enyaten