Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
24 personer tittar på det här hotellet
Booking.com
132 US$
Se erbjudande
Expedia.com
163 US$
Se erbjudande
Vio.com
97 US$
Se erbjudande
Hotels.com163 US$
Travelocity163 US$
Priceline186 US$
Visa alla 17 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som är fastslagna och kända för våra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 582)
Filtrera omdömen
3 581 resultat
Medlemsbetyg
1 154
930
595
441
461
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 154
930
595
441
461
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 581 omdömen
Omdömet skrevs 29 augusti 2022 från mobil enhet

Inte alls ett hotell för oss igen!
Restaurangen påminner om en skolmatsal med ljudnivå ifrån helvetet. Priserna har skenat och är dyrare än vad vi har i Sverige. Personal otroligt otrevlig, akta er för detta!

Det tog 3 nätter innan vi fick våran dubbelsäng som blivit lovad sedan incheckning.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack salene2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2022
Google-översättning

Dear salene2022, Having read your comments, we were really disappointed to read that there were certain aspects in our hotel that were not up to your liking and indeed had an impact on your stay. In any way, it is our hope to have the opportunity to welcome you again in our hotel and give us the opportunity to serve you with our best attention and professionalism. With appreciation, Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2022 från mobil enhet

Detta hotel har mycket kvar att leva upp till om det ska klassas dels som ett all inclusive men även ett så kallat femstjärnigt hotell. Hotellet har fina omgivningar, ligger bra, rena rum och har trevlig personal. Däremot saknas det lilla extra. Vår resa var ganska billig vilket gör mitt betyg ok.

- Den mindre poolen uppe vid lägenheterna är i stort behov av en riktig rengöring. Vattenytan är gul på vissa ställen och hela poolens kanter är gröna. Våra barn fick grönt hår.

- Maten var inte förstklassig, den var ok men ganska smaklös. Saknar ett mer varierat utbud. Saknar även fler barer att beställa ifrån.

- Att man var tvungen att ange sitt rumsnummer och antal personer VARJE gång man gick in i en restaurang har jag aldrig varit med om på ett all inclusive-hotel. Dessutom samma procedur väl inne i restaurangen vid drickabeställning. Förstår inte riktigt vitsen med det?

+ Barpersonalen trevliga! Goda drinkar.

+ Läget.

Datum för vistelsen: juli 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack LinneaH73
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2022
Google-översättning

Dear LinneaH73,
Thank you for being our guest and for taking the time to write this review regarding your recent stay with us at Rodos Palace Hotel.
We are happy that you enjoyed many aspects of your stay and at the same time quite disappointed regarding inconveniences you faced. Our team takes a lot of pride in catering our guests needs the best way they can and it is really concerning reading your comments which have been forwarded to relevant departments.

We really appreciate your remarks and they have been under consideration.

It will be our pleasure to welcome you and your family in our hotel!

Best regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2022

Rekommenderas inte, långt ifrån 5 stjärnigt, bodde på ett 4 stjärnigt förra gången som var betydligt mycket bättre och billigare, personalen otrevliga, vänta på en hiss 30 min för att ta sig till sitt rum , solstolar omöjligt och få tag på, sen bokar jag aldrig någonsin via sunweb igen, TUI slår dom alla dagar i veckan, och väljer inte sådana skit hotell som detta… har ni med er barn, välj något annat, och låt er inte luras av bilderna.

Datum för vistelsen: juli 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack hassankR7192NS
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2022
Google-översättning

Dear hasankR7192NS,
Having read your feedback and concerning your recent stay with us we are sorry to say that we cannot accept many of your comments mentioned, as they are quite unfair for our hotel and do not reflect the level of services we provide.

The importance of guest feedback in order to improve our standards and service is very much appreciated.
We do value all comments as it is the only way we can truly improve our offering.
For that reason we are kindly asking you to contact us for further information in order to understand what created such a bad impression for our hotel.

It is our hope to welcome you back in the near future!

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juni 2022

Detta hotell,restauranger & personal tar heltklart första plats på det sämsta stället jag bott på. Resan börjar med att vi fick rummen 5timmar efter incheck pgr av att dem ej var klara. Varm öl,kall mat, otrevlig personal, receptionister som vägrar svara på frågor, all personal skickar bara runt en överallt, ingen vet någonting. Sitta inne i juli i Grekland och äta mat & dricka en öl i pappersmugg är precis vad man vill på sin semester
Herrar har även en dresscode för att få gå in i deras bamba matsal. Långbyxor. Övriga kan gå klädda precis hur som helst, såg flertal personer äta middag i bikini, men gud nåde killen som kommer med skjorta & shorts. Blev ut puttat av hovmästaren första kvällen vi kom, han stod & skrek & knuffade ut mig för att jag hade shorts & skjorta.
Ljudvolymen skall vi inte prata om på både frukost,lunch & middag. Heeelt sinnessjukt vilken ljudvolym & skrammel, hade surr i öronen efter varje besök.
Frågade receptionen flera gånger första dagen om jag fick prata med managern & som svar fick man ett hånflin & ett nej.
Klarade av 3 nätter, nu har vi ÄNTLIGEN fått nytt hotell resten av vår resa.
Ett tips - åk aldrig hit. Det är inte värt 1euro. Hade inte kommit tillbaka & bott här om dem så hade betalat mig.
Vill tillägga att jag har aldrig skrivit recensioner innan, men kunde inte hålla mig, så hemskt var det..

Datum för vistelsen: juni 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack D1474HFviktors
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2022
Google-översättning


Dear D1474HFviktors,

Thank you for taking the time and posting your review on Tripadvisor.
We have read with great attention your feedback and we apologize that your short experience was not a satisfactory one. With reference to your comments we are sorry to say that we cannot accept many of them, as they are quite unfair for our hotel and do not reflect the level of services we provide.
As we cannot understand what exactly created such an impression regarding our hotel, we are kindly asking you to contact us for more information.
It is our hope to welcome you back,
Best regards,
Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 oktober 2021

Kaotiskt, slitet ställe med otrevlig personal. Omöjligt att nyttja balkong eller sova fram till 24.00 då hotellet intill kör med underhållning, levande musik utomhus på högsta volym. 2 stjärnor ev. I lobbyn och noll stjärnor på rummen

Datum för vistelsen: oktober 2021
Restyp: Reste som ett par
Tack Giroroman
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2022
Google-översättning

Dear Giroroman,

We are sorry to hear that you did not enjoy your holidays with us.

But at the same time we cannot agree with your comments, as if you had informed us about that during your stay with us, we could have solved all the issues you are mentioning.

With sincere regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager
km@rph.gr

Rodos Palace Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen