Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
21 personer tittar på det här hotellet
Booking.com
121 US$
Se erbjudande
Expedia.com
163 US$
Se erbjudande
Vio.com
97 US$
Se erbjudande
Hotels.com163 US$
Travelocity163 US$
Priceline186 US$
Visa alla 17 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som är fastslagna och kända för våra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 581)
Filtrera omdömen
3 581 resultat
Medlemsbetyg
1 154
930
595
441
461
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 154
930
595
441
461
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 3 581 omdömen
Omdömet skrevs 24 juli 2022

Rekommenderas inte, långt ifrån 5 stjärnigt, bodde på ett 4 stjärnigt förra gången som var betydligt mycket bättre och billigare, personalen otrevliga, vänta på en hiss 30 min för att ta sig till sitt rum , solstolar omöjligt och få tag på, sen bokar jag aldrig någonsin via sunweb igen, TUI slår dom alla dagar i veckan, och väljer inte sådana skit hotell som detta… har ni med er barn, välj något annat, och låt er inte luras av bilderna.

Datum för vistelsen: juli 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack hassankR7192NS
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2022
Google-översättning

Dear hasankR7192NS,
Having read your feedback and concerning your recent stay with us we are sorry to say that we cannot accept many of your comments mentioned, as they are quite unfair for our hotel and do not reflect the level of services we provide.

The importance of guest feedback in order to improve our standards and service is very much appreciated.
We do value all comments as it is the only way we can truly improve our offering.
For that reason we are kindly asking you to contact us for further information in order to understand what created such a bad impression for our hotel.

It is our hope to welcome you back in the near future!

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juni 2022

Detta hotell,restauranger & personal tar heltklart första plats på det sämsta stället jag bott på. Resan börjar med att vi fick rummen 5timmar efter incheck pgr av att dem ej var klara. Varm öl,kall mat, otrevlig personal, receptionister som vägrar svara på frågor, all personal skickar bara runt en överallt, ingen vet någonting. Sitta inne i juli i Grekland och äta mat & dricka en öl i pappersmugg är precis vad man vill på sin semester
Herrar har även en dresscode för att få gå in i deras bamba matsal. Långbyxor. Övriga kan gå klädda precis hur som helst, såg flertal personer äta middag i bikini, men gud nåde killen som kommer med skjorta & shorts. Blev ut puttat av hovmästaren första kvällen vi kom, han stod & skrek & knuffade ut mig för att jag hade shorts & skjorta.
Ljudvolymen skall vi inte prata om på både frukost,lunch & middag. Heeelt sinnessjukt vilken ljudvolym & skrammel, hade surr i öronen efter varje besök.
Frågade receptionen flera gånger första dagen om jag fick prata med managern & som svar fick man ett hånflin & ett nej.
Klarade av 3 nätter, nu har vi ÄNTLIGEN fått nytt hotell resten av vår resa.
Ett tips - åk aldrig hit. Det är inte värt 1euro. Hade inte kommit tillbaka & bott här om dem så hade betalat mig.
Vill tillägga att jag har aldrig skrivit recensioner innan, men kunde inte hålla mig, så hemskt var det..

Datum för vistelsen: juni 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack D1474HFviktors
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2022
Google-översättning


Dear D1474HFviktors,

Thank you for taking the time and posting your review on Tripadvisor.
We have read with great attention your feedback and we apologize that your short experience was not a satisfactory one. With reference to your comments we are sorry to say that we cannot accept many of them, as they are quite unfair for our hotel and do not reflect the level of services we provide.
As we cannot understand what exactly created such an impression regarding our hotel, we are kindly asking you to contact us for more information.
It is our hope to welcome you back,
Best regards,
Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 oktober 2021

Kaotiskt, slitet ställe med otrevlig personal. Omöjligt att nyttja balkong eller sova fram till 24.00 då hotellet intill kör med underhållning, levande musik utomhus på högsta volym. 2 stjärnor ev. I lobbyn och noll stjärnor på rummen

Datum för vistelsen: oktober 2021
Restyp: Reste som ett par
Tack Giroroman
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Άλλο på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2022
Google-översättning

Dear Giroroman,

We are sorry to hear that you did not enjoy your holidays with us.

But at the same time we cannot agree with your comments, as if you had informed us about that during your stay with us, we could have solved all the issues you are mentioning.

With sincere regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager
km@rph.gr

Rodos Palace Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Otroligt smutsigt hotell med otrevlig personal.
Rummen var i behov av totalrenovering, solstolarna var sönder och alldeles för få för antal gäster, ständig kö till hissarna, inga handdukar att erbjuda på dagar och efter kl 17:30 erbjöds vi kranvatten istället för flaskor.
Otroligt tråkig upplevelse i ett hotell som inte ens förtjänar 2 stjärnor..
Värst av allt var att rummen hade fuktskador och mögel

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste med familjen
1  Tack XXAJSJAJAA
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Väldigt dåligt i underhållet slitna solstolar knappt användbara så vi var tvungna och gå till stranden och betala för bättre solstolar, dåligt städning fick klaga efter att ingen dammsugning på fyra dagar av vistelsen, rostiga kranar och möbler, mycket dålig service av hotell anställda och otrevliga dessutom fanns två trevliga av alla som jobbade där, mycket dåligt mat bränd för det mesta och vi fick inte det rum som vi hade betalat extra för dem skyller på att det är fullbokad och oftast var drickorna slut i barerna.

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack 674marwanc
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Rodos Palace Hotel, Other på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021
Google-översättning

Dear 674marwanc,

We appreciate the time you devoted to share your feedback further to your recent stay with us.

Having read thoroughly all your comments I would like to express my deepest apologies for the service deficiencies that you experienced and to assure you that it was not to our intention to make you feel bad or leave our hotel with such an unexpected unpleasant impression.

Please allow me to say at this point that we always try to treat all our guests according to our policy providing high level of services. It is quite surprising to me to read that you received such a differentiation of treatment.

I do hope that you will decide to give us another opportunity to welcome you as esteemed guests of ours and assure you that this time we will do our best to offer you the holiday experience that you really deserve.

Yours sincerely,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Thank you for your preference!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen