Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
140 US$
View deal
Hotels.com
142 US$
View deal
FindHotel
142 US$
118 US$
View deal
SPARA 24 US$
Expedia.com142 US$
Priceline140 US$
Travelocity142 US$
Visa alla 13 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 140)
Filtrera omdömen
3 140 resultat
Medlemsbetyg
1 031
869
543
363
334
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 031
869
543
363
334
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 140 omdömen
Omdömet skrevs 27 juni 2019

Tycker detta hotell är under all kritik, personalen otrevliga, nonchalanta och ignorerande. Rummet var helt ok, väldigt lyhört. Hissarna fick man ibland stå och vänta på 5 minuter pga få hissar och många besökare. Frukosten saknade allt, såg likadan ut varje dag, middagen var aningen bättre men ingen variation alls. Lyhörd matsal, drycken överprisad för oss på halvpension. Få solstolar och svårt att hitta platser. Fanns ingen barnpool eller lekplats som det stod i beskrivningen men som sedan öppnade efter 4 dagar efter dom hållit på att bygga den. Lekplatsen är fortfarande inte klar. Detta hotell förtjänar 3 stjärnor max. Men det finns helt klart bättre och billigare 3stjärniga än detta.

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste med familjen
Tack Sara H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2019
Google-översättning

Dear Sara H,

Thank you for your time to share your experience with us.

Allow us to express our apologies for not performing the way we would like during your stay in our hotel. We always try to deliver the best of our services to all our customers and it makes us really disappointed the fact that you had faced some inconveniences which did not let you to enjoy at the maximum your holiday.

We do hope that you will give us another opportunity to welcome you back at which time we will spare no effort in providing you our utmost attention.

With kind regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Varning!

Det finns så mycket att skriva om som är fel på detta hotell men då kommer mitt omdöme bli väldigt långt. Allt som ingår i denna bokning låter lyxigt men på plats är inget av det sant.

Alltid jätterörigt och stressigt i receptionen (även i vip check in/out som inte fungerar som det ska) trots mycket personal.

Allt behöver renoveras i rummet! Gamla, trasiga o omoderna möbler, bäddsoffan går inte att sitta i, hård säng, trasig spegel, släppta tapeter från vägg, trasig lampa, sladdar som hänger ut från väggen, köksluckor med fuktskador med mera. Ingen information på rummet om hotellet och hur allt fungerar.
Fläck/kladd på kudden i sängen.
Ovanför hör man andra gäster dunsa/hoppa runt tolv på natten.
”Sviten” påminner om ett lägenhetshotell i standard alltså väldigt låg standard på rummet. Tror inte roomeservice är möjlig. Fick bara ett kort/nyckel till rummet så acn går naturligtvis inte att ha på om man ska lämna rummet.
Mycket litet utbud i minibaren.

Uteplatsen är mycket liten med slitna/omoderna möbler. Poolen är dessutom kall.

Hela hotellet känns som att det stannat i tiden ca 20-30 år tillbaka. Allt känns oproffsigt. Massor av personal men utan någon service. Poolbaren var jätteäcklig där personalen inte höll koll på vem som beställt vad. Frukosten lika fruktansvärd.

Jag är i stor chock över deras fem stjärnor!

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack sandramI4837MA
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2018
Google-översättning

Dear sandramI4837MA,

Having read your feedback we can only express our apologies for not being informed and not being able to make your stay an enjoyable one, as we can assure you that it was not to our intention to make you feel bad or leave our hotel with such an unpleasant impression.

We understand that the style of your room was not up to your liking and that was the main reason that made you feel such disappointment.

At this point, we would like to mention that if we knew your dissatisfaction came mainly from the type of the room you had received, we would have suggested many other alternatives in order to satisfy your needs while you were still with us, as our Hotel offers many room types with different style, which allow us to be flexible according to our guests’ preferences.

We really hope to welcome you back again at the near future giving us the opportunity to improve your impression about our facilities and services..

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juli 2018

Mycket trevligt boende nära till allt stranden är uppfräschad trä trall o nya toaletter .Mycket bra service av personalen framförallt dom äldre .Sämre service vid utom hus polen där det inte händer mycket (köp inte glass den smälter innan ni får betala) Besök piano baren o tala med den äldre gentleman som jobbar i baren mycket trevlig är värld all dricks han kan få. God mat o frukost

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack crister s
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2018
Google-översättning


Dear crister s,

Thank you very much for taking the time and post your review further to your stay in our Rodos Palace Hotel.

We are pleased to read that we managed to exceed your expectations and that you enjoyed so much the hospitality and friendliness of our team members.

We all look forward to welcoming you again to our hotel and to have the possibility to create another unique holiday experience for you.

With our best wishes from sunny Rodos,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Hotellet är max 4 stjärnigt och behöver verkligen en stor uppfräschning.
Som exempel träplankorna till golvet i Pool området så är vissa jätte lösa o spikar/skruvar sticker ut en del. Borden på den amerikanska frukosten vickar mycket där ute. Det känns ibland som vissa i personalen är robotar som bara blir tillsagda och inte tar lite egna beslut. Att man inte ser sådant som är fel, måste vara dåligt ledarskap. Men hotellet är helt ok kan tänka mig att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack Traveller-by-Sweden
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2018
Google-översättning

Dear 610eddiei,

Thank you very much for your review!

We are happy that the days you spent with us were enjoyable and that our facilities and services were up to your liking.

Thank you very much for your valuable remarks which have been appreciated.

We will be more than happy to welcome you back soon again!

With much appreciation,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 maj 2018

Första gången jag var på detta Hotel var på 70 talet då det var nybyggt. Jag återsåg det förra året 2017 och tänker besöka det igen i år. Fina rum, fantastisk personal och ledning. God service. Nu har de renoverat några rum och de ser fantastiska ut! Kan varmt rekommendera detta Hotel.

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste ensam
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack AnetteHbg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager på Rodos Palace, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2018
Google-översättning

Dear AnetteHbg,

Thank you for your positive review on Tripadvisor. We are very glad that we could make your stay a great one.

We really appreciate your congratulating words and especially for pointing out our constant efforts to continue providing our best services and to fulfill all guests’ needs and desires in a highly professional level.

We all feel proud this year after many reorganizational changes and we will be more than happy to welcome you back!

Please do not hesitate to contact us for any further arrangements.

With kind regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen