Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Ett fantastiskt hotell med en känsla av lyx och lugn precis utanför muren till Rhodos gamla stad. Rummen är något små men inredda mycket smakfullt och elegant där ingenting fattades. Vi hade utsikt över det lugna och det mycket fina och fräscha poolområdet där vi tillbringade dagarna. Poolområdet är omgivet med höga gröna träd som bildar en liten lugn oas och som effektivt skärmar av biltrafiken utanför. Prova gärna att äta lunch där, allt vi provade var mycket gott. Apropå mat, frukostbuffén var, utan tvekan, en av de bästa vi har ätit på alla de hotell runtom Europa som vi har bott på. Allt var färskt och fräscht, det fanns något för alla, prova gärna de grekiska färskostarna! Men det som verkligen gör detta till ett hotell med det lilla extra, ett som man definitivt kommer att återvända till är personalen! Mycket och genuint vänliga och professionella, de gör allt och lite till för att du ska känna dig välkommen och omhändertagen. Detta var genomgående för all personal som vi mötte, städerskor, receptionen, gym & spa personal, tvillingsystrarna vid frukosten, serveringspersonal etc, etc. Fantastisk personal på varenda position! En person som verkligen personifierade allt detta är Evangelos Badis, Maitre d´Hotel. Ständigt lika vänlig, leende, snäll, hjälpsam och professionell mötte han allt och alla, alla tider på dygnet. En magisk man! Detta är ett hotell som vi definitivt kommer att återvända till!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack clementine508
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt hotell med bra rum, sköna sängar, stor balkong, tyst AC och med mycket trevlig och serviceinriktad personal. Väldigt god frukost. Det enda negativa är de genomskinliga väggarna till wc och dusch.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack FoxCaller
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Fint hotell med väldigt trevlig personal
Fantastiskt spa härlig pool och suverän frukost
Lite små rum står att det är 28 kvm men vårt var bara 20 kvm men det är fina rum!
Gymmet är lite gammalt väldigt bra läge!

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack gschollin
Omdömet skrevs 5 maj 2019

Ett supertrevligt hotell med fina rum mot poolområdet som ligger i en härlig trädgård. Bra frukostbuffé. Bra lunchrestaurang, underbar personal som får dig att vilja komma tillbaka hela tiden. Även Spa och ett lite gym med det som behövs på semestern. Bra läge strax utanför stadsporten med gångavstånd till allt, vägg i vägg med gamla stan. Ta gärna en tur på kvällen för en drink, men gå tillbaka för att inta middagen, bästa köket och bra viner. Vi har bott här flera gånger och åker tillbaka i år igen.

Rumstips: Mot poolområdet är det bästa rummen
Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Bim P
Omdömet skrevs 29 september 2018

Servicen på hotellet var utomordentligt bra. All personal vi kom i kontakt med gjorde allt för att höja trivsel och stämning. Rummet, ett dubbelrum deluxe var aningen litet. Balkongen mot trädgården och poolområdet uppskattade vi mycket, där åt vi många goda middagar (roomservice) och kunde samtidigt njuta av underhållningen i poolbaren. Hotellets läge är mycket centralt, nära både till nya och gamla stan.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack brittinger2018