Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt hotell med bra rum, sköna sängar, stor balkong, tyst AC och med mycket trevlig och serviceinriktad personal. Väldigt god frukost. Det enda negativa är de genomskinliga väggarna till wc och dusch.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack FoxCaller
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Fint hotell med väldigt trevlig personal
Fantastiskt spa härlig pool och suverän frukost
Lite små rum står att det är 28 kvm men vårt var bara 20 kvm men det är fina rum!
Gymmet är lite gammalt väldigt bra läge!

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack gschollin
Omdömet skrevs 5 maj 2019

Ett supertrevligt hotell med fina rum mot poolområdet som ligger i en härlig trädgård. Bra frukostbuffé. Bra lunchrestaurang, underbar personal som får dig att vilja komma tillbaka hela tiden. Även Spa och ett lite gym med det som behövs på semestern. Bra läge strax utanför stadsporten med gångavstånd till allt, vägg i vägg med gamla stan. Ta gärna en tur på kvällen för en drink, men gå tillbaka för att inta middagen, bästa köket och bra viner. Vi har bott här flera gånger och åker tillbaka i år igen.

Rumstips: Mot poolområdet är det bästa rummen
Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Bim P
Omdömet skrevs 29 september 2018

Servicen på hotellet var utomordentligt bra. All personal vi kom i kontakt med gjorde allt för att höja trivsel och stämning. Rummet, ett dubbelrum deluxe var aningen litet. Balkongen mot trädgården och poolområdet uppskattade vi mycket, där åt vi många goda middagar (roomservice) och kunde samtidigt njuta av underhållningen i poolbaren. Hotellets läge är mycket centralt, nära både till nya och gamla stan.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack brittinger2018
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Det här med stjärnor hit eller dit betyder inte så mycket. Femstjärnigt hotell skulle det här vara. De var ganska bra. Personalen var mycket hjälpsam och serviceminded.
Det är små små saker som kunde bli bättre. Kuddarna i sängen var helt värdelösa, blev som pannkakor när man la sig på dem. Man glömde att fylla på bomullspads, glasen i badrummet byttes inte ut trots att de vr använda.
De hade e fin lounge/rooftopbar som tyvärr oftas var tom då folk inte nom upp. De gjorde för lite marknadsföring gällande musik och sång där uppe och det är ju synd. Erbjud en gratis drink när beställer en. Tänd lite ljus på borden.
Frukosten var bra. Ville du ha något utöver t ex stekta ägg eller omelett ordnade de det.
Vi åt en pasta uppe vid poolbaren, den var usel. En barnportsion spaghetti med lite tomatsås.
Badrummet var stort och rummet rymligt. Med balkong.
Fin pool. De skulle ändrat på reglerna gällande solstolarna. Folk gick upp tidigt och reserverade stolar till hela familjen. Sen kunde de vara borta i timmar och äta mm och sedan komma tillbaka. Har må inte varit på sin stol under 30 min så ta bort sakerna/handduken.
Det fanns 34 stolar, alla var "upptagna" men det fanns bara 17 personer i poolområdet. Irriterande.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 486susannah
TerezaA226, Manager på Rodos Park Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience at our hotel!

As we always are striving to provide high quality services, constructive feedback is critical to us in our effort to continuously improve. Therefore we thank you for your comments and we assure you that we will continue to evaluate our procedures in order to meet the expectations of our distinguished guests.

We do hope that we will have the opportunity to serve you again at Rodos Park Suites & Spa in the future.

Best regards,
Tereza Athanasaki