Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt och lyxigt hotell. Vi blev välkomnade med ett glas mousserande vid incheckningen vilket var en fin gest. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Vi valde deluxe dubbelrum som hade utsikt över poolen vilket var trevligt dock stördes man marginellt av trafiken på vägen utanför. Rummet var lyxigt och välutrustat, frukosten var stor med många val och ett stort plus var att det serverades mousserande vid buffén. Det var inga problem att få plats vid poolen, dock gick solen ner bakom hotellbyggnaden så att det blev skugga över hela poolområdet vid femtiden. Hotellet ligger nära gamla stan men lite längre till nya delen och stränderna men fortfarande gångavstånd. Det enda negativa var att roof top baren var stängd för tillfället och det är lite saftigt att ta 7 euro för två glasskulor vid poolen.
Åker jag tillbaka till Rhodos kan jag mycket väl tänka mig att bo här igen.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Titleist9900
Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Vi bodde 1 vecka på detta hotell i september.
Ligger gatan ovanför gamla stan. Väldigt centralt läge men ändå lugnt. Ligger långt från stranden, närmast blåsiga sidan.
Rummen var rena och fräscha, sköna sängar. Städades 2 ggr per dag. All personal var jätte trevliga. Frukosten fanns allting man önskar. Litet gym men finns allt man behöver. Spa-avdelningen testade vi aldrig men den såg bra ut. Poolen låg delvis i skugga från och till under dagen, solstolar fanns alltid lediga. Takterassen var jättemysig, ett måste att ta en drink där
varje kväll. Jag har varit i Rhodos stad 6ggr och det här är överlägset det bästa hotellet i stan. Jag kommer alltid bo här hädanefter när jag åker till Rhodos stad. Tack för en underbar vecka hos er!

Bodde här: september 2017, reste som ett par
2  Tack jossejoh
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Superbra vuxenhotell med trevligt poolområde och bar, fräscha rum m balkong och luftkonditionering nära staden och stranden.
Väl värt ett besök för den som vill koppla av och njuta, frukostbuffén var god och det fanns mkt att välja på.
Den fina takvåningen med utsikt över stan är ett måste.
Stort plus för den goda servicen vid ankomst då väskor tas om hand och välkomstdrink plus städning av rummen flera ggr per dag.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Frida E
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Fantastisk servicenivå. All personal vi mötte var otroligt vänliga, serviceinriktade och professionella. Vi fick en personlig rundtur när vi kom och kände hela tiden att vi kunde få kompetent hjälp. Mycket förtroendeingivande från incheckning till utcheckning.

Hotellet var genomgående fräscht och välstädat. Poolhanddukarna byttes ut och det var rent och fint vid poolområdet. Städningen av rummet var oklanderlig. Hotellets spa var också fräscht och välskött.

Frukostbuffén var mycket god och varierad och det fanns allt från flingor och frukt till bacon, ägg och bakverk. Även här var servicen fantastisk.

Hotellet var mycket lugnt och beskrivningen från vår researrangör att det passar för vuxna stämmer bra. Samtidigt som läget är lugnt så ligger det nära gamla staden, hamnen, stranden och centrum, dit det bara är ett par minuters gångavstånd. Både restauranger och butiker ligger nära.

Vi rekommenderar verkligen denna lilla pärla, som i varje del ger det lilla extra och vars alldeles fantastiska personal bör ta åt sig en stor del av äran. Tack för att ni förgyllde vår semester på Rhodos.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
2  Tack Glimta
Omdömet skrevs 31 oktober 2016

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com