Kostnadsfri avbokning till den 21-05-27
SPARA 40 US$
Priceline91 US$
getaroom.com116 US$
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Jättetrevligt och lugnt hotell. Relativt nyrustat och fräscht rum. Personalen var väldigt tillmötesgående och vänlig, städpersonalen gjorde ett väldigt bra jobb varje dag -jättefräsch och rent när de hade städat rummet. God mat i poolbaren och härligt med uppvärmd pool! Har ingenting att klaga på. Hade kanske önskat något mer nyttigare alternativ på frukosten men det finns sällan det på hotell utanför norden.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack 59nathalieh
Lucas G, Manager på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2018

Thank you for your responce and for staying at BW Plaza

Omdömet skrevs 2 april 2018

Vi var där i påsk 2018. Perfekt service. Nära alla butiker. Nära båda stränderna och udden och även gamla staden. God mat och dryck på hotellet och på alla restauranger vi var på. Vänligt bemötande överallt. BW hotel Plaza med trevliga rum och trevligt poolområde.

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack pehe2017
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Mkt bra service. De var hjälpsamma och trevliga i receptionen. Ok rum men något små. Rent och fräscht. Ok frukost men dålig variation. Samma hela veckan. Samma gällde kvällsbuffen. Också mycket samma saker. Bra läget centralt i Rhodos stad. Ca 5 minuters promenad till badstrand.

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack lindalD5908TI
Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

Ok hotell med hjälpsam och bra personal. Rätt trist mat, men ok frukost. Stora, bra städade rum. Trevliga allmänna ytor och poolområde. Lugnt område, men inte särskilt nära bad. Nära butiker och restauranger.

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack lindalD5908TI
Lucas G, Manager på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2017

Thank you for staying in BW Plaza and for sharing you experience with others.

Omdömet skrevs 27 september 2016 från mobil enhet

Bodde 2 nätter på hotellet. Bemötandet var bra och incheckningen gick fort. Valde denna för att den låg bra till, hade pool och såg fint ut. Men skulle inte säga att det är 4 stjärnigt, heltäckningsmattan var fläckig likaså både Gardiner och sängkläder. Badrummet var lite slitet. Poolen var inte jättestor, personalen i poolbaren var trevliga. Frukostbuffen var bra

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Jessi E