Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com83 US$
FindHotel83 US$
Priceline83 US$
eDreams83 US$
getaroom.com100 US$
Omdömet skrevs 31 maj 2019

Supertrevlig personal, gångavstånd till gamla stan och till fina Elibeach. Stort utbud av restauranger och shopping inom bekvämt gångavstånd. Frukost innehöll allt vad vi kunde önska och det fanns ett fint poolområde för den som ville.

Rumstips: Vi hade rum mot gatan, men tyckte inte att det var störande ljud
Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Sivbac
Hotel M, Διευθυντής på Oktober Downtown Rooms, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2019

Dear Sivbac,

Thank you for choosing our hotel for your stay and for this nice review. We appreciate the kind remarks regarding our staff and facilities and it would be a pleasure to accommodate you on your next trip to our island

Omdömet skrevs 3 maj 2019

Hotellet som jag inte trodde fanns i Rhodos stad.
Väldigt rent och snyggt.
Snyggt inredda rum med en go säng att sova i, väldigt fint bäddat, frös dock men sade till i receptionen o vips så hade vi en mjuk skön filt
Modernt badrum med takdusch o hand dusch, snyggt kakel och små fina produkter.
Kylskåp.
Fin balkong med utsikt mot grann poolen.
Frukosten hade allt man kunde önska sig även frukt och grönsaker.
Kaffet var dock väldigt svagt.
Trevlig o vänlig kille i baren.
Alla allmäna utrymmen var väldigt välstädade.
Hotellets läge är perfekt, nära strand, restauranfer, barer och affärer.
Det var tyst på rummet fast det hotellet ligger väldigt centralt.
Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack Sabina v
Hotel M, Διευθυντής på Oktober Downtown Rooms, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2019

Dear Sabina v,

Thank you so much for choosing Oktober Downtown Rooms for your holiday and for your great feedback! Your kind words are highly appreciated and we have noted your remark on the coffee. It would be our utmost pleasure to welcome you back in the future.

Omdömet skrevs 17 oktober 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell som ligger mycket centralt, rent och snyggt, sköna sängar. En mycket trevlig och serviceminded personal och ett extra plus till bartendern som gjorde allt för att man skulle trivas. Bra och varierande frukost. Enda minuset är att det saknas stege i poolen. Vi återkommer gärna till hotellet igen.
Vi som bodde i 311

Datum för vistelsen: september 2018
Tack 1971z
Hotel M, Γενικός Διευθυντής på Oktober Downtown Rooms, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2018

Dear Lena B,

Thank you for taking the time to leave us your feedback and for staying with us on your holiday. Your comments are really important to us, as we look to constantly improve. Also, we would like to thank you for your kind words regarding our staff and services. It would be a pleasure to see you again in future and welcome you back to our hotel!

Omdömet skrevs 10 oktober 2018 från mobil enhet

Rent och fint, fick till att börja med ett rum utan balkong. Det rummet var under all kritik framför allt vad gäller sängen, vi valde ju detta hotell pga de bra omdömena om sängarna. Vi fick byta rum efter tre nätter byta rum och nu förstår vi vad alla menared sköna sängar!! Undvik rum 111!!!
Jättehjälpsam personal, bra städning. Frukosten ok.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack lillem0rd
Hotel M, Γενικός Διευθυντής på Oktober Downtown Rooms, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2018

Dear Lillemor D,

Thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to write your review of our hotel, We really appreciate your comments regarding our services and facilities and take all your notes into serious consideration. Thanks again and we look forward to seeing you on your next trip to Rhodes!

Kind Regards,

Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Fint hotell med trevlig personal. Jätte nöjd med städningen. Gång avstånd till restauranger och barer. Bra frukost och härligt att man kunde sitta ute vid poolen. Ingen stege ner i poolen då det var jätte grunt i ena sidan av poolen.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack YlvaH45
Hotel M, General Manager på Oktober Downtown Rooms, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2018

Dear YlvaH45,

Thank you for choosing our hotel and for taking the time to leave us your feedback. We appreciate your comments and are happy to say that the ladder by the pool is something we are looking to solve in due course. Thanks again for your candid review and we would love to have you back in the future.