Omdömet skrevs 30 juli 2018

Toppen service med bra pooler och bra mat. Extra plus för hotellets frukostbuffé. Tror inte jag varit med om någon bättre faktiskt.

Rummen är stora och väldigt fräscha.

Åker gärna tillbaka till detta hotell!

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
2  Tack Iako84
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med god mat frukosten är fantastiskt halvpension rekommenderas man kan välja om man vill ha lunch eller middag bara man säger till i receptionen dagen innan om man vill gå ut o äta på någon annan restaurang. Kommer tillbaka till detta hotell garanterat.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
1  Tack Kent O
Omdömet skrevs 20 juli 2018

Helt magiskt!
Vi brukar komma tillbaka till underbara Atrium Platinum varje år för vi vet att vi blir väl omhändertagna där.
Christos och hans personal är fenomenala på att veta hur man sköter servicen på absolut bästa sätt.
God mat, hjälpsam personal som verkligen bryr sig, fina, fräscha & rena hotellrum med utsikt över poolområdet och havet utanför.
Det är en ynnest att få tillbringa en vecka här. Den här gången var vi dessutom här med en större del av släkten inkl yngre barn, så vi vet att hotellet funkar även med barnfamiljer och större sällskap.

TACK ! TACK ! TACK ! igen till all personal och management som tar så väl hand om oss när vi semestrar på Atrium

Tips för att välja rum: Har man yngre barn rekommenderas bottenplan för närheten till poolen.
  • Bodde här: juni 2018, reste med familjen
2  Tack Asa B
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Återkommer än en gång till detta fantastiska hotell! Det är inte utan att man är lite orolig för att det inte är lika bra som sist. Men farhågorna kommer på skam, det är minst lika bra, om inte bättre! Nyrenoverat och fräscht och servicen är på topp, som alltid! Vi brukar bara ha rum och frukost, eftersom vi tycker det är roligt att besöka olika restauranger i närheten. Den här gången åt vi dock middag ett par gånger på hotellet, och den måltiden var precis lika bra som den otroliga frukosten. Åtta personer, varav två barn, njöt i fulla drag i en lyxig vecka!

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
1  Tack FenneG
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Ett riktigt bra hotell med en suverän service och frukost som är den bästa vi fått genom åren , , frukosten håller toppklass personalen likaså , poolområdet kanon, rummen riktigt bra med ett wi-fi som faktiskt fungerar även när man jobbar, gymet helt ok dock kan man önska sig lite mer maskiner tex cykel ,supermarket på hotellet är helt ok ,bussen till Rhodos stad tar ca 10 min och kostar 1.90 eur, hållplatsen ligger alldeles nedanför hotellet , totalt sett en stark 5 med mer smak , kommer definitivt att återvända!

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
5  Tack mikael R