“Bästa måltiden”

Kök: Grekiskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

Äter här varje gång vi är på Rhodos. Stavros med personal är verkligen proffsiga. Vi åt en entrecote som smakade mer, samt en flaska rött som var utmärkt. Vi var ett sällskap som bestod av 6 norrmän och oss två som är svenskar. Alla var överens om att detta var bästa maten på Rhodos!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 765christers

Omdömet skrevs 14 juli 2022 från mobil enhet

Så god mat och service. Personalen trevlig,
Bra läge, bra med många rätter, bra priser. Fick en liten extra förött utan att beställt

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack tomasj256
Omdömet skrevs 17 september 2021 från mobil enhet

Bra ställe. Fräscht, välkomnande med personal som är vänliga och förekommande.
Lite oväntat med en liten förrätt som tydligen ingick.
Var sugen på pizza den här gången, nåt så svenskt som en Hawaii (ja,jag vet...), och sambon tog pasta. Båda höll mycket kvalitet.
Vi är mycket nöjda.

Datum för besöket: september 2021
Tack TovesJanne
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Trevligt bemötande, liten extra gratis soppa som extra förrätt, charkbrickan med vin till förrätt var outstanding till det priset, maten var bra och väldigt goda drinkar, synd vi inte upptäckte stället tidigare. Väl värt att besöka, flera gånger, det gör vi nu

Datum för besöket: augusti 2021
Tack spikkungen
stavros v, Owner på Red Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Tusen takk for denne gangen og vi håper at vi sees snart igjen

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Ett ställe som ger det lilla extra till gästerna. Påpassliga och kunniga. Det här är ett ställe att komma tillbaka till

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack 181katarinas

Resenärer som tittade på Red Restaurant tittade också på

Besökt Red Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.