“Gott!”
Omdöme om Tamam

Tamam
Rankad som nr 4 av 501 Restauranger i Rhodos
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Toppen service och god mat! Rekommenderas. Vi åt halloumi och vitlöksbröd till förrätt och pasta tamam till huvudrätt som var jätte god

Datum för besöket: april 2021
Tack 461thereses
Skriv ett omdöme.Omdömen (5 813)

Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Absolut bästa resturang i hela Rodohs. Man ska absolut inte missa den. Väldigr trevliga personal och skön musik.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack 948dimai
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Bästa pastan på hela Rhodos! Lång kö under högsäsong men i april-maj kan man få bord väldigt snabbt. Helt klart värt ett besök under semester

Datum för besöket: februari 2020
Tack cajsabruno
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

En trevlig familjedriven restaurang. Bra mat, god service och trevligt bemötande, allt det man önskar sig.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack bredman2019
Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Det är slutet av säsongen men första dagarna av vår vistelse var det kö till restaurangen, men senare fick vi ett bord direkt. Mycket bra service, väldigt välkomnande, och god mat!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack ccamasj

Resenärer som tittade på Tamam tittade också på

Rhodos stad, Dodekanesos

Rhodos, Rhodos stad

Besökt Tamam? Berätta vad du tyckte!