“Perfekt lägenhet för paret.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
36 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Perfekt lägenhet för paret.”
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 för en vistelse i oktober 2017

Vi har hyrt den här lägenheten återkommande några år nu. Det är ett fint gammalt stenhus, beläget inne i Rhodos gamla stad. Ingången är direkt från gatan in i köket, och nedervåningen innehåller också ett litet badrum med dusch. Köket är välutrustat, här finns också en tvättmaskin. Vi använder inte köket särskilt mycket - då restaurangutbudet är mycket gott i närheten, men det är bra att ha tillgång till kylda drycker "hemma", och att kunna brygga sig en kanna kaffe.
Andra våningen upptas av sovrummet, med en härlig balkong därtill. Sängen är en dubbelsäng av bra storlek, och det finns gott om skåp och garderober för packningen. Ytterligare en våning upp finns en takterrass, med både sittgrupp och solsängar. Från taket har man också utsikt över hamnen där kryssningsfartygen lägger till.
Värdinnan är mycket tillmötesgående, och kan även tipsa om bra restauranger eller affärer i närheten.
I denna lägenhet är det lätt att få en härlig semesterupplevelse!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
nov 5 2017
Vielen Dank für Eure tolle Bewertung für die letzten Jahre, ich habe mich sehr gefreut und kann Euch als Gäste nur weiter empfehlen. Sonnige Grüße aus Rhodos .Claudia
Heike_Aug ...
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 6 november 2014 för en vistelse i oktober 2014
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Hur lätt var det att boka verksamheten? Hur lätt var det att hämta nyckeln/få tillträde till verksamheten?
Hotellets skick på det stora hela Sängar och madrasser
Kök och redskap Rent badrum
Service
Gillade mest: it is an authentic house of Rhodes with roof-terrace
Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 2 2015
Dear valued customer,
thank you for your review and we are happy that you had a great time on Rhodes island

warmest Greetings

Rhodes4vacation
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera