Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell, personalen är trevliga och tillmötesgående. Lite långt bort från alla restauranger så om man har barn är det enklast med taxi in till Faliraki om man inte har hyrbil. Maten håller helt ok standard. Finns en grund barnsektion i poolen för de som inte kan simma. Grekisk afton på onsdagar och disco/karaoke på söndagar.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack nathalie l
Omdömet skrevs 29 september 2014 från mobil enhet

Jag åkte hit 2012 med mina syskonbarn. Och älskade det redan första minuten. Jag beslöt att jag ville dit igen och i juli åkte vi till Rhodos på en sista minuten.. och hamnade i Rhodos Stad. Efter två dagar beslöt vi oss för att åka och hälsa på Zoe's .. och vi hade tur att Niki kunde ordna ett rum..
Sista dagen innan hemresa ringde jag maken och sa att jag vill visa honom Grekland. Sagt och gjort.. Niki fixade en lägenhet och vi hade bestället en ny flygstol.. detta borde säga hur mycket jag älskar att vara där. Pesonalen är som ens familj. De tar hand om oss hela tiden dygnet runt. De serverar den bästa Mojjitoon i världen♡♡
Saknade dem redan innan vi åkt.. underbart ställe.

Datum för vistelsen: juli 2014
1  Tack gullifjun
Omdömet skrevs 25 september 2013

Det är andra året vi bor på Zoes. Personalen är underbar, ingenting är omöjligt för dem. De är så serviceminded! Finns alltid lediga solstolar runt den fina poolen. Maten smakar bra och personalen ställer gärna upp på att utforma maten efter speciella önskemål. Hyrbil är att rekommendera, finns vid flygplatsen. Åk gärna runt och utforska den otroligt vackra ön och njut. Sammanfattningsvis vill vi säga att det är ett prisvärt boende med lugn stämning och personalen behandlar dig som om du vore en i familjen.

Datum för vistelsen: september 2013
Tack Cecilia B
Omdömet skrevs 11 juni 2013

Billigt, rent, väl underhållet, fräscht! Inte en kackerlacka på hela veckan. Stor pool som inbjuder till simning. Rymliga rum med pentry och utsikt mot pool och en mycket välskött trädgård. Enkel frukostbuffé till en lågt pris. Vällagad varm mat hela dagen och kvällen. Utmärkta bussförbindelser med Faliraki och Rhodos stad. Bara 20 minuter tiil flygplatsen. Rekommenderas varmt!

Rumstips: Alla rum är lika. Det som skiljer är om man ser poolen och havet från balkongen eller inte. Annars samma väderstreck.
Datum för vistelsen: juni 2013
1  Tack MammaMuSyr
Omdömet skrevs 4 september 2012

jag var super nöjd när vi bodde på zoes hotel ! trevlig personal och rent och fint!
det som var lite jobbigt var att det var så långt till havet och faliraki men det funkade bra att gå ibland men för det mesta blir det att åka taxi eller att hyra en bil eller moped!
åker jag tillbaks till rhodos ska jag garanterat bo på zoes igen !! :) :)

Datum för vistelsen: juni 2012
1  Tack Mimmi H