• Frukost ingår
Mitsis Alila Resort & Spa(Faliraki)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 426 US$/natt.

Evita Studios(Faliraki)
Zoes Hotel(Faliraki)
Venezia Resort(Faliraki)
Bookgreece.com
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Priceline
Priceline
Billy's Studios(Faliraki)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Detta hotell lämnade inget övrigt att önska. Maten var överlag den bästa jag ätit på något all inclusive hotel någonsin. Allt var rent och fräscht från rum till poolområde. Personalen trevlig och hjälpsam över hela linjen. Hit återvänder jag gärna.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack chrillemix
Omdömet skrevs 27 maj 2017

Ett underbart välskött hotell med fint läge och riktigt bra personal. Vi hade vår all inclusive i restaurang Mira mare med suverän personal och underbar mat. En sak som det tog oss ett par dagar att se var att man under lunchen hade tillgång till en extra Grekisk del där man hade lite mer BBQ tema Souvlaki,gyros,mm. och tillgång till en pergola trädgård att sitt och äta i. Middagarna hade man tema på alla kvällar från candle light buffe till Arabiskt tema riktigt kul att gå ner och äta då det var omväxlande och god mat. Pool området helt underbart med nya solstolar och helt underbar personal i pool baren. För er som gillar ödlor så finns det en agam koloni på "ön" den strömmande poolen med badringar som man kan flyta runt i. Stranden består av grövre sandkorn som visserligen är rundslipade ca 3mm korn men lätt fastnar mellan tårna. Jag köpte badskor efter någon dag. Finns det något negativt undrar ni säkert. Ja madrasserna är hårda (men det passade oss), svagt kaffe till frukost (det var bättre när man beställde till middagen och o pool baren då de bryggde kopp för kopp och inte fick det serverat i kanna som man fick till frukost). Läget på hotellet är ju en bit från Rhodos stad men var helt ok för oss det går ju bussar just utanför hotellet eller så kan man välja att åka färja in till staden som stannar nere på stranden även taxi är ju prisvärt. Men vi var som oftast i samhället Faliraki (ca 5 km från hotellet) som har det som turister vill ha pubar ,affärer (alla typer av),restauranger samt en fin sandstrand. Jag rekommenderar starkt detta hotellet, välj gärna ett rum i sidobyggnaden för en underbar utsikt.

Tips för att välja rum: Rum i sidobyggnaden för en fin havsutsikt.
  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Mikael L
Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Jättefint hotell, bra service, bra mat, kall pool, rolig vattengympa, tyvärr hårda sängar utan bäddmadrass och en aning lyhört från korridoren.
Supermarket och lite affärer i närheten.
Busshållplats utanför. 1 mil till Rhodos stad 2.4 euro.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack ullehd
Kostas S, Marketing Department på Esperos Mare, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Dear guest,
We would like to thank you for your stay here and for your review. We are very glad to hear that you were satisfied with the location of the hotel, the cuisine and the service here.

We hope that you will prefer Esperos Mare, or another of the hotels of Esperia Group, again in the future!
Kind Regards,
Kostas, Marketing Department of Esperia Group

Omdömet skrevs 18 januari 2017

Vi hade bokat Esperos Mare i sidobyggnaden, vilket betydde att vi bodde på Esperos Palace.
Alla rum har havsutsikt.
Blev lite konfunderad när det gällde restauranger, barer mm.
Tydligare information hade varit bra.

Skulle önska att sängarna hade täcke och inte bara filtar, och var något mjukare.
Städning varje dag, rent och fint.
I minibaren fanns öl, läsk och vatten när man anlände (två av varje). Men fylldes ej på.

Poolområdet behöver fräschas upp, ena trappan saknade räcke.
Solstolarna i väldigt dåligt skick, flera är sönder och madrassen är i stort behov av en tvätt.
Sama sak med solstolar på stranden.
Rekommenderar att ha badskor på stranden.

Maten i Buffétrestaurangen var fantastiskt god, vi hade All inclusive.
Jag var väldigt imponerad, buffé restauranger brukar ej ha så bra mat. Trevligt med tema de olika dagarna.
Desserterna var även de fantastiska.

Middagen som ingick i a la carte restaurangen var inget vidare, för mycket mat dvs. ett berg av kött, lite eller nästan inga tillbehör till det.
Bättre alla hade fått ta från ett buffébord, nu kastades det jätte mycket mat.
Det var även blåsigt och kallt denna kvällen. Så det blev inte den mysiga stund vi hade hoppats på.

Barerna serverade goda drinkar, och bartendrarna var väldigt trevlig.
Trevlig underhållning/tävlingar på kvällarna.
Baren som låg poolside var även den bra och där kunde man äta lunch, få frukt, mellanmål och drycker.
Dom gjorde fantastiskt goda kaffedrinkar.
Saknade dock fri tillgång till kaffe och vatten.

Väldigt lite att göra i närområdet, knappt några restauranger eller butiker.

Vi hade kanon väder och träffade massor med trevligt folk. En härlig avkopplande resa!

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
1  Tack MayaLifwergren
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

Bra hotell . Rena utrymmen . Vänlig personal . Mycket smaklig mat . Rent runt poolen . Rent på stranden . Buss till gamla stan utanför hotellet . Waterpark mitt emot hotellet . Möjlighet att använda grannhotellets Lazy River att flyta i med ringar .

Tips för att välja rum: Rum med havsutsikt är toppen!
  • Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack marlenen51