“Atmosfär och god mat”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 15 oktober 2022 från mobil enhet

Andra besöket. Maten lika god som förra gången. Lamm med tomatsås och kyckling gyro. Mycket gott Trevlig service och härlig atmosfär. Man sitter som i en trädgård med avslappnande musik

Datum för besöket: oktober 2022
Tack erikasandberg55

Omdömet skrevs 22 juni 2022

Vi har varit där flera gånger redan och ätit både lunch och middag, godaste maten hittills i Lesvos Petra.

Vi har testat lite olika på menyn och allt har fått bästa betyg. Restaurangen är supermysig och man kan lätt sitta där länge. Väldigt bra priser och fantastisk personal.
Vi kommer gå dit flera gånger till under vår vistelse på Lesvos, Petra.

Hela familjen rekommenderar denna restaurang starkt.

Datum för besöket: juni 2022
Tack MsRos88
Omdömet skrevs 24 maj 2022

I en liten gränd ligger denna mysiga restaurang. Trevlig personal och mycket god mat. Vi valde 3-rätters och ett glas vin. Det kostade 30 euro totalt. Och det var värt varje euro. Rekommenderar ett besök här om ni har ”vägarna förbi”.

Datum för besöket: maj 2022
Tack Morginator
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Mycket god mat till bra priser. Stora portioner och mycket gott. Deras gyros är fantastisk men även deras Stifado och bifteki är god. Gott rosévin på flaska till bra pris. Kommer absolut gå dit igen.

Datum för besöket: september 2018
Tack CamillaHbg
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat till väldigt bra priser. Mysig restaurang och trevlig personal. Ett av de ställena i Grekland!!!

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack stoffe1976

Resenärer som tittade på Kalderimi tittade också på

Besökt Kalderimi? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.