“Nisos 2021”

Nisos Beach Restaurant
Rankad som nr 94 av 155 Restauranger i Platanias
Kök: Grekiskt

Bra mat och trevligt personal speciellt Dimitri .Finns mat som passar både till lunch eller middag typiskt grekiska maträtter.En utsikt över havet och ljud av vågorna när man äter mat är

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Sanel N

Omdömet skrevs 10 juli 2019

Vi åt här tre gånger under vår semester, både lunch och middag. Fin utsikt mot havet, supergod mat och bra service. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2019
Tack ebbaus
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Har käkat här ett antal gånger under semestern. Grek sallad, souvlaki, vegetariskt och pizza och helt klart bäst var pizzan. Salladen var ingen höjdare och souvlakin över medel.

Datum för besöket: juni 2019
2  Tack MrAmarillo
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Mycket trevligt, vällagad god mat, hög trivselfaktor, Familjärt. Vi åt lunch på Nisos varje dag i en hel vecka!

Datum för besöket: september 2018
Tack hellenbatar
Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Här åt vi lunch varje dag under vår vecka i Platanias. Snabb och trevlig service och en bra meny med mycket att välja på för alla smaker. Supergoda rätter vi provade var Calamares, Grekisk sallad, Kycklingschnitzel, Vinbladsrullar med ost och Moussaka. För en lättare lunch var också deras sandwichs med pommes också bra. Personalen är glad och trevlig med en personlig och gästvänlig service. Här blir man gärna stammis!

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack PFriberg

Resenärer som tittade på Nisos Beach Restaurant tittade också på

Platanias, Chania Prefecture
Afrata, Platanias

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Nisos Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!