Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline207 US$
eDreams196 US$
Agoda.com196 US$
Tripadvisor196 US$
Travelocity
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Ett härligt hotell med perfekt läge vid stranden och ett stenkast från Platanias restauranger. Ganska stor skillnad om man bor i nya eller den äldre delen. Vi hade en etagelägenhet som hade fin balkong och fräscht badrum.bra service och allt är rent o fräscht. Bra frukost med den Bästa utsikten (se bilden). Prova gärna restaurangen, vällagat och gott.

Tack Andersofpihl
MARIKA_HOTEL, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Marika Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2017

Dear Andersofpihl,

We would like to thank you for taking your time to post your comment at TripAdvisor.

We are delighted that you liked our resort and that you had a good time among us at Marika Hotel.

We are looking forward to see you again!

Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Vi reste två vuxna och två tonåringar.
Fick en "lägenhet" med toalett, pentry och stort rum. En trappa upp hade vi sovrummet med dubbelsäng.
Barnen låg där nere på varsin bäddsoffa.
Vi hade turen att få så vi hade en balkong där nere och även uppe i sovrummet.
Hade även två tv apparater, en på var våning. Utbudet var väl dock inte mycket att hurra för.
Och utanför vår dörr fanns det en terass som vi använde flitigt.
Allt var fräscht och relativt nytt.
Vi har inget att klaga på alls.

Tack E_Kurtsdotter
MARIKA_HOTEL, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Marika Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2017

Dear Emma S,

Thank you for choosing Marika Hotel for your vacation at Crete. We are delighted to hear that you were fully satisfied with your stay.

We are looking forward to seeing you here next year, so that we can offer you one more unforgettable experience!

Kind Regards,

Omdömet skrevs 24 maj 2017

Var en vecka i Platanias och bodde på Marika Hotel i den nybyggda delen. Vilken underbar lägenhet. Etagevåning med 2 balkonger. Är verkligen glada att vi bokade nya istället för gamla delen. Ett superfräscht hotell med ok frukost men om man som vi tog halvpension så fick man 7 KANON middagar i restaurang Waves som låg bara 50 meter från rummet direkt på stranden. Personalen från städet - reception och i restaurangen var exemplariska i sitt yrkesutövande. Serviceminded och trevliga. Har bara gott att säga om den delen. Sen att vi hade lite otur med vädret och så är ju inget att göra åt. Platanias var en pärla i sig för oss som var i Grekland för första gången. Måste bara också tipsa dom med lite is i magen att ta bussutflykt ner till Elafonissi. Vägarna dit var en upplevelse i sig.

Rumstips: Välj den nybyggda delen.
2  Tack 533patriks

Dear Patrik S,

Thank you for spending time to rate and comment MARIKA Hotel on Trip Advisor. We are very happy that you enjoyed the service of our staff, the breakfast and dinner at our restaurant and our unique environment.

It will be our pleasure to have the chance to welcome you once again and make your stay full of great moments.

Omdömet skrevs 22 maj 2017

Ett trevligt och bra familjehotell med omedelbar närhet till fin badstrand och nära till Platanias centrum med trevliga restauranger och shopping. Hotellet har bra boende, fina poolområden med många solstolar och är rent och fint. Fantastisk frukostbuffé och mycket trevlig personal.

Tack SvenÅke Och Gun... N
MARIKA_HOTEL, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Marika Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2017

Dear SvenÅke Och,

We would like to thank you for choosing Marika Hotel for your vacations at Crete and for your review.

We feel very delighted that you fully enjoyed your staying and the services that our Hotel provides. We hope to welcome you back for another great time.

Kind regards

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Rent, modernt, bra mat och mycket trevlig personal. Det enda klagomål jag har är att man valt vinklade aluminiumprofiler till tak på balkonger som gör att vid regn kan man inte sitta ute. Detta ger dock ett väldigt designat intryck men är helt värdelöst när man inte åker under högsäsong.

Tack SkellefteBo
MARIKA_HOTEL, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Marika Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2017

Dear Guest,

We wish to thank you for your review and we feel happy that you overall be satisfied with your stay at our hotel.

We always take in consideration all our guest's reviews and we are always be in efforts to improve our services.

We are looking forward to seeing you again.