Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams77 US$
Agoda.com77 US$
Priceline
StayForLong
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Rent och mysigt hotell mitt i centrala Platanias. Nära till restsuranger och shopping. Familjärt och barnvänligt hotell. Lagom pool och fint område kring pool och hotell. Nära till stranden. Trevlig och tillmötesgående personal. Vi är super nöjda och kan absolut rekommendera detta för såväl barnfamiljer som vuxna.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack mariagV9785WM
Omdömet skrevs 22 juni 2016 från mobil enhet

Familjärt lägenhetshotell i centrala Platanias. Nära till shopping,strand och restauranger. Goda enklare maträtter i poolbaren. Mycket rent och god service. Ingen störande trafik eller ljud från nattlivet. Centralt men ändå lugnt. Liten pool och ont om plats för solstolar vid poolen. Hotell som passar bäst vuxna.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Seilan
Omdömet skrevs 23 maj 2013

Har bott på Lolas många gånger och njutit av god mat och ett mycket välskött hotell. Man tröttnar ganska snabbt på turistmaten på alla restauranger och det går inte att jämföras med Lolas fantastiska kretensiska mat. Rent och fint med en välskött pool. Kan varmt rekommendera detta hotell

Datum för vistelsen: september 2012
2  Tack zalza
Omdömet skrevs 19 maj 2013

Lolas är ett trevligt hotell med superbra läge, nära till allt stranden, restaurangerna, butikerna och ändå lugnt och skönt på kvällar/nätter. Lola själv lagar den allra godaste grekiska mat du kan tänka dig, med kärlek. Så vill du ha äkta grekisk husmanskost ska du fråga efter Lolas mat!
Vi har bott där ett par gånger och jag återkommer gärna dit. Att rummen är lite små stör mig inte alls, jag är där på semester och tillbringar den inte på rummet. Och i Grekland är det alltid sol! ;)

Datum för vistelsen: juni 2012
Tack Anneli E
Omdömet skrevs 16 maj 2013

Vi bodde på Lolas hotell under två veckor, vi har bott där många gånger. Trevlig och hjälpsam personal, fantastisk mat. Rena och välhållna rum. Det ligger 40 meter från huvudgatan, så inga störande ljud när man sitter på uteplatsen och njuter av kvällarna, väldigt lite trafik ner till stranden, lämpligt gångavstånd.

Datum för vistelsen: september 2012
Tack Hurrveln