Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 juni 2016 från mobil enhet

Familjärt lägenhetshotell i centrala Platanias. Nära till shopping,strand och restauranger. Goda enklare maträtter i poolbaren. Mycket rent och god service. Ingen störande trafik eller ljud från nattlivet. Centralt men ändå lugnt. Liten pool och ont om plats för solstolar vid poolen. Hotell som passar bäst vuxna.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Seilan
Omdömet skrevs 23 maj 2013

Har bott på Lolas många gånger och njutit av god mat och ett mycket välskött hotell. Man tröttnar ganska snabbt på turistmaten på alla restauranger och det går inte att jämföras med Lolas fantastiska kretensiska mat. Rent och fint med en välskött pool. Kan varmt rekommendera detta hotell

Datum för vistelsen: september 2012
2  Tack zalza
Omdömet skrevs 19 maj 2013

Lolas är ett trevligt hotell med superbra läge, nära till allt stranden, restaurangerna, butikerna och ändå lugnt och skönt på kvällar/nätter. Lola själv lagar den allra godaste grekiska mat du kan tänka dig, med kärlek. Så vill du ha äkta grekisk husmanskost ska du fråga efter Lolas mat!
Vi har bott där ett par gånger och jag återkommer gärna dit. Att rummen är lite små stör mig inte alls, jag är där på semester och tillbringar den inte på rummet. Och i Grekland är det alltid sol! ;)

Datum för vistelsen: juni 2012
Tack Anneli E
Omdömet skrevs 16 maj 2013

Vi bodde på Lolas hotell under två veckor, vi har bott där många gånger. Trevlig och hjälpsam personal, fantastisk mat. Rena och välhållna rum. Det ligger 40 meter från huvudgatan, så inga störande ljud när man sitter på uteplatsen och njuter av kvällarna, väldigt lite trafik ner till stranden, lämpligt gångavstånd.

Datum för vistelsen: september 2012
Tack Hurrveln
Omdömet skrevs 31 augusti 2012

bodde på Lola i 2 veckor i augusti och är på det hela nöjd. Visst, hårda sängar och liten dusch men för övrigt ett bra val med nära till allt. Mycket god grekisk sallad på hotellet...
Även personal är trevlig,hade inga bekymmer alls med dem.
Ska man klaga på nåt så är det väl storleken på duschdelen , den är lite liten..
Poolen helt ok. Kan tänka mig att bo där igen..

Datum för vistelsen: augusti 2012
Tack gson2