StayForLong
Hurb
Travelocity
eDreams
Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Efter 2 dagar känner man lugnet i kroppen då det är ett litet och fridfullt hotell.
Personalen i baren är jätte trevliga och tillmötesgående.
Äter man där så ska man veta att vissa av maträtterna är så pass stora att man kan dela. T.ex. club sandwich, pizza, nuggets som vi ätit.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Linda H
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Trevligt poolområde. Mellan poolen och stranden finns en gräsmatta där man kan ta skydd från solen under träden. Gott om solstolar även om man inte är uppe med tuppen God mat och väl tilltagna portioner i restaurangen. Ofta bjuds det på en liten efterrätt och raki efter maten. Undvik rum 101 som ligger i receptionsbyggnaden. Mysig nedsänkt uteplats men lägenheten behöver genomgå en ordentlig renovering. Hade man haft stängt hela dagen och kom hem så slog fukten mot dig när du öppnade. Tyvärr är inte stranden så trevlig. Stora stenar och höga vågor. I det stora hela var det en trevlig vistelse på hotellet och hade kunnat tänka mig att bo här igen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Camilla J
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Vi åkte dit sista v. i juli, vädret var bra, lagom varm och inget fuktighet, kanon!
Hotellet ser ganska nytt ut och väl sköt, hela området med gräsmattan och dem små vägar är ordentligen städad och rent, ser fresh ut.
Receptionen är inte öppet 24 timmar. bara om passagerare kommer sent är det öppet, trevligt personal och engelsk talande.
Rummet var bra med ett liten prenty om det behövs med tanke på att man är ute nästan hela dagen, pool/strand.
Pool området är mest för familjer med små barn, strandet ligger bara en sten kast efter gräsmattan med träd/skugga som behövs.
Restaurangen är bäst, maten var kanon bra, allt de gjorde var med kärlek och dessutom var det stora portioner, mycket trevligt personal morgon/dag/kväll, dem flesta pratar engelska, goda drinkar kan dem också fixa. Tisdagar är det live music (20:00) annars är det mycket hard rock för min smak dem andra dagar men trevligt ändå, generellt är hotellet perfekt om man vill verkligen vila/relaxa, lagom stor, finns alltid lediga bord till frukost/middag, likadant med solstolar.
Rekommenderar stark.

Rumstips: Vi trivdes på rummet närmare poolen/Restaurant, får du andra våning då ser du havet som är typ 100 mts från pool/gräsmatta området.
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Carlos S
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet är alldeles lagom stort. Rummen är inte inredda i den senaste stilen men är helt okej. Vi bodde i rum 316 vilket har en liten balkong med utsikt mot havet. Mitt tips är att undvika rum på bottenvåningen.
Bredvid restaurangen ligger poolen som också den är lagom stor. Solsängar finns så det räcker till alla och de finns på gräsmattan mellan poolen och havet.
Portionerna i restaurangen är väldigt stora och maten är god. Vi bodde på hotellet i två veckor så frukosten blev lite enformig till slut men den är helt okej. Personalen är väldigt trevlig och hjälpsam. De tar kort i restaurangen men inte i receptionen så se till att ha med kontanter till turistskatten som ska betalas vid ankomst. Vill ni inte äta på hotellet ska ni gå till höger utanför entrén. Efter ca 500 m ligger Small Paradise vilken är en riktig toppenrestaurang med väldigt vällagad mat till bra priser där man sitter och äter under trädkronorna. Betydligt lugnare och skönare än att ta sig in till Platanias.
Jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka
hit igen!

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack 991catrinev
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt och familjärt med underbar personal. Restaurangen serverade mycket god mat i stora portioner och personalen pratade alltid med oss gäster. Rummet och hela hotellområde var fräscht. Fint grönområde med skuggande träd mot stranden. Gott om solstolar. Jag åker gärna tillbaka. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack andwal69