Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Indigo Mare ligger precis på stranden i ett lungt område trots närheten till Platsnias alla restauranger och affärer. Vi bodde i en 2 rumslägenhet med balkong och havsutsikt (rum 212) Jag hade redan innan vi kommit på plats kontaktat receptionen för att be personalen ombesörja att bädda våra sängar med extramadrass. Det blev jättebra, sov skönt och bekvämt. Vi hade balkongdörren öppen hela nätterna för att kunna höra vågorna som rullande mot stranden. Underbart! Balkongen bjöd sol till 13 ungefär. Ville man så fanns eftermidagssol på andra sidan vid ytterdörren. Vi tog dit stolar och satt där till solen gått ner och det var dags att ge dig ut i kvällsvimmlet. Frukost ingick och det var bekvämt och mysigt att få njuta den precis bredvid havet utomhus varje morgon. Personalen på Indigo Mare var mycket hjälpsamma och vänliga. Städningen var bra. För bästa pris på öl, vin, snacks osv handla på den större affären mitt emot Platsnias centrum. Jag skulle absolut kunna återvända till samma hotell igen. Tips: promenera upp till den gamla delen av Platsnias.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Kristina M
Dora S, Γενικός Διευθυντής på Indigo Mare, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2018

Kära fru Kristina,
Vi vill tacka dig för att du har tagit dig tid att skriva en recension. Vi är mycket glada att höra att vi fullbordat för att uppfylla dina förväntningar. Det blir ett nöje för oss att se dig igen på vårt hotell.
Med vänliga hälsningar,
Theodora Skarkala

Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Priset, Supertrevlig personal, rymliga rum men framförallt läget får mig att ge 5/5 för detta hotell. Det är klart det finns saker som kunde vart bättre men till priset och antal stjärnor kan det nog inte bli mkt bättre. Bodde veckan innan på Alexandra beach i agia marina som ska vara sååå mycket bättre men vi är mer nöjda här.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Chiefenn
Siamitros2016, General Manager på Indigo Mare, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2017

Kära fru / herrn
Tack för dina positiva kommentarer angående din vistelse i Indigo Mare Hotel och hoppas vi ses en gång igen.
Med vänlig hälsning
Hotell chef

Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastisk personal och ett riktigt toppenläge. Sängarna var rena rama skiten. Frukost jättebra, middagsbuffén kunde varit lite bättre men helt OK. Hade det inte varit för skitmadrasserna och köks sofforna hade det blivit 4+
Det var underbart att komma hem och få sova i egen säng.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack RickardJ54
Siamitros2016, General Manager på Indigo Mare, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2017

Kjære Madame / Sir
Takk for dine positive kommentarer om oppholdet ditt på hotellet vårt
Vårt mål er alltid å forbedre tjenesten og produktene som tilbys til våre gjester, og vi tar godt imot ethvert forslag fra vår gjest som bidrar til denne forbedringen
Vi håper å se deg igjen på vårt hotell.
Med vennlig hilsen din
Hotell sjef

Omdömet skrevs 25 oktober 2016 från mobil enhet

Vi ger toppbetyg för strandläget, utsikten, närheten till affärer, den genuina bebyggelsen i sten och den fantastiska städnivån. Högt betyg också för servicen i receptionen, rummen och personalens servicenivå.
Det som fattas enligt oss för ett toppbetyg är en fullständig frukost. Vi nordbor måste ha bacon och scrambled eggs. Och naturligtvis löskokta ägg. Och att vakna utan youghurt och fil är inte heller vant. Sedan måste det finnas lite pålägg till mackan. Om man ser till prisbilden kunde hotellet gott ha pannkaksvarianterna som vi ser lite varstans i världen. Någon ur personalen gräddar och steker bakom disk.
Bortsett från den lite enkla frukosten blir helheten rätt okey!

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
1  Tack gronast
Siamitros2016, General Manager på Indigo Mare, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2016

Dear Madame/Sir
Thank you for your positive comments regarding your stay in Indigo Mare Hotel and hope to see you again in our hotel.
Sincerely yours
Hotel Manager

Omdömet skrevs 20 oktober 2016

Jag var där med min fru nu i oktober 2016. Trevlig personal, hyfsad standard på hotellrummen, bra städning. Nära till havet, frukostbuffén jättebra, mycket av frukt och saker att välja på. Middagsbuffén kan man bli lite trött på efter några dagar men den duger.

Tips för att välja rum: De bästa rummen har utsikt mot innergården.
  • Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Theodor2007
Siamitros2016, General Manager på Indigo Mare, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2016

Dear Madame/Sir
Sincerely yours