Indigo Mare(Platanias)
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
Chryssana Beach Hotel(Kolymbari)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 98 US$/natt.

Ermis Suites(Platanias)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 103 US$/natt.

Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 400 US$/natt.

Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 370 US$/natt.

Blue Dome Hotel(Platanias)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
  • Pool
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Redan vid incheckningen sent på kvällen märkte man av det trevliga bemötandet av personalen., vi bodde i en renoverad tvårumslägenhet med stor fin balkong mot poolområdet, mycket bra sängar och fri WiFi och fre safetybox var ju ett plus. Städningen var också perfekt.Poolområdet var bra med relativt mycket solstolar, poolerna utnyttjade vi aldrig eftersom det var bara några meter till havet som vi föredrar att bada i. Direkt vid gata ovanför hotellet finns en riktigt bra supermarket och många restauranger.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
1  Tack Kent J
Omdömet skrevs 5 maj 2017

Vi bodde i den gamla delen, 2 terasser, en med morgonsol och en med kvällssol. Perfekt städning varje dag utom söndag, men även städare behöver vara lediga. Bra mat i poolbaren, tillmötesgående personal, och perfekt frungerande wi-fi.

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
1  Tack Lotta Å
Omdömet skrevs 28 augusti 2016 från mobil enhet

Lugnt och skönt läge mellan strand och huvudgata. Två pooler i mitten av hotellområdet med träd och buskar och många solstolar. Ingen som paxade solstolar på hela veckan, vilket annars brukar förekomma utomlands. Hade rum 119, tvårumslägenhet i ny del med poolutsikt och jättestor balkong. Sparsamt men tillräckligt inrett, något hårda sängar och platta kuddar. Hade varit bra med en bänkyta i köket, endast spis och diskho fanns. Vi åt endast frukost i lägenheten, och det gick ju att skära bröd på spisplattorna, men svårt om man ska laga mat. Mycket bra städning, torkat golv varje dag, diskat och bäddat fint. Stort plus till städerskan. Tyst och lugnt i rummet och oftast vid poolen med.

Bodde här: augusti 2016
1  Tack Laura S
Omdömet skrevs 19 augusti 2016

Kan verkligen rekommendera detta hotell. Vi bodde i en enrumslägenhet i den äldre delen med kombinerat vardagsrum/pentry samt badrum nere och en spiraltrappa upp till ett sovloft med full takhöjd och öppet ner. Dock med räcke såklart ;) Såååå rent och frächt, inte en fläck någonstans och jättesköna sängar med bäddmadrasser, inte alls hårda och hemska som de kan vara på turistorter runt medelhavet. Vi hade rum 209 och hade balkong som gick i vinkel. Den var lagom till 2-3 personer och hade en buske/träd utanför så vi hade aldrig direkt solljus in på balkongen/lägenheten så därför blev det inte så varmt. Utsikt mot poolen och väldigt lugnt läge. Personalen var jättevänliga och hjälpsamma. Superfint runt pool och i poolbar. Helt okej priser i poolbaren och fina toaletter, duschar vid poolen som man kunde använda avresedagen om man åkte hem sent. 30 meter så var man ute på huvudgatan och där fanns också ett supermarket direkt runt hörnet där man kunde köpa det mesta inkl nybakat bröd, bullar och kakor. Gick man mellan husen så var man direkt nere på stranden. Inga problem att få solstolar när man kom upp efter att ha legat på stranden till runt 15. Otroligt lugnt och skönt, dessutom ingick fritt wifi, aircondition och safetybox i priset. Sen hade vi världens bästa städning. Fantastiskt rent och snyggt!

Tips för att välja rum: Vi bodde i rum 209 och det var perfekt läge. Tyst och lugnt.
  • Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
2  Tack Christina C
Omdömet skrevs 10 augusti 2016

Bodde här med en vännina i slutet av september. Stora och rymliga lägenheter, vi hade en av de nyrenoverade, mycket fräscha. Två pooler på området och mycket nära till havet max 50m, dessutom nära till huvudgatan i Platanias. Läget är perfekt, mitt i smeten, men ändå lugnt, inga ljud från den livliga huvudgatan. En mysig oas i det annars så livliga Platanias, med en underbar välskött trädgård. Trevlig personal, speciellt trädgårdsmästaren som lärdes oss grekiska och hade glimten i ögat. En liten pärla om du vill ha ett enkelt, välskött, strandnära hotell.

Tips för att välja rum: Välj rum i den renoverade delen, större och fräschare.
  • Bodde här: september 2015, reste med vänner
4  Tack Therese S