Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Vi anlände sent! Fick bra mottagande!
Stora rum med luftkonditionering,utmärkt frukost! Bra polområde,mycket trevlig personal samt en bra bartender från Bulgarien! Utmärkt hotell att vara på! Dock behöver man investera i nya sängar!Bra priser generellt. Manikyr och pedikyr var mindre bra!Man får verkligen valuta får pengarna!

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack fred m
Omdömet skrevs 7 oktober 2015

Ett bra hotell, jag och min fru fick en fin vecka på Asterion. Bra rum, trevlig personal, god mat och fin miljö och rent och fint, vi njöt av vår semester.
Det kändes lite lyxigt att bo här. Kanongod frukostbuffé och middagsbuffé. Frukostdelen var lite bättre.

Tips för att välja rum: Satsa på mellankategorin av rum, ger bäst valuta för pengarna.
  • Bodde här: september 2015, reste i arbetet
2  Tack Theodor2007
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 27 september 2015

Vi hade en fantastisk tid på detta moderna, rena tysta hotell! Det ligger på en enorm strand( lite stenigt) och det renaste havet jag har sett på evigheter!
Vi hade b&b , frukosten var ett stort utbud av färsk mat, med ett stort utbud varma och kalla tillgängligt
poolen var mycket ren med massor av solstolar och poolbaren,
rum stora .rent med ordentlig kylskåp , luftkonditioneringen ,tv och mer kontakter än jag någonsin har sett!!
Badrum med dusch och badkar med alla varmt vatten kan du vill!!
Personal, inklusive den allmänna manger mycket vänlig och tillmötesgående, ingenting var för mycket ansträngning .
jag har läst negativa trip advisor kommentarer och undrar om dessa människor är på samma hotell eller vad de förväntar sig för vad de betalar!!
Det kostar lite att ta en taxi in till stan men bussarna går 24/7 och kostar ett par euro!!
Skulle rekommendera detta hotell till vem som helst!!!

2  Tack lowlight6
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
AsterionH, Manager på Asterion Hotel Suites and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2015

Dear Mr. "Kent",
We would like to thank you for your kind letter - review to TripAdvisor and for taking your time for that.
We are very grateful for your comments about our hotel, the infrastructure, the facilities and our staff.
We wish you a pleasant winter and we will be very happy to see you again in our hotel.
Kind regards
Michalis Sarris
Manager

Omdömet skrevs 6 augusti 2014 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet i 11 dagar och det kändes lite långt. Hotellet ligger lugnt och lite avsides så hyrbilen kom väl till pass. Sängarna var hårda då de var utan bäddmadrass men när vi önskar lite mjukare säng så gick det att få en bäddmadrass till sängen! Be om det! Vi tyckte personalen var vänliga och hjälpsamma! Tråkig restaurang på hotellet så vi åkte iväg nästan varje kväll. Vi bodde där med barn på 9 och 11 år. Stranden var en sandstrand med solstolar. Baren hade bra service med Happy Hour!

• Bodde här: juli 2014
1  Tack Marie-Louise B
AsterionH, Manager på Asterion Hotel Suites and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2014

Dear respectfull Gest,

Thank you for your comments on trip advisor, we would like express the wish to see you again in our premises and offer you again our servises.

Warm Regards.

Omdömet skrevs 30 juni 2014

Enligt Detur 4-stjärnigt, men enligt dem själva 5-stjärnigt.
Sängarna var obekväma och stenhårda. Rummen var lyhörda och grannarna runt och över oss hördes exakt vad de sa.
Städningen var bra men de diskade inte, vilket var konstigt då det var "5-stjärnigt". Det fanns heller inget diskmedel så vi kunde göra det själva!
Frukostutbudet var ok, men inte 5-stjärnigt högts 2 stjärnor. Då vi hade halvpension hade vi middag på hotellet. Maten var ok, inte mer. Serveringspersonalen var kraftigt underbemannade och hann inte med. En ensam person skulle ta beställningar på dryck och plocka undan tallrikar, vilket inte fungerade en enda kväll. Vi klagade till managern som lovade att åtgärda detta till dagen efter, men det blev inte bättre. Vi beslutade oss för att de sista kvällarna äta på annan restaurang då hotellets inte höll måttet. Riktigt dåligt!
Läget var även lite trist, med halvfärdiga byggnader runt omkring och 1 timmes promenad till Platania, var lite väl långt bort.
Kommer inte bo på det här hotellet igen och rekommenderar det inte.

• Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack Aliso67