Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 augusti 2022 från mobil enhet

Vi bodde k den delen av hotellet som ligger ner mot stranden i två lägenheter med swim-up pooler och havsutsikt, kanonbra! Stora rum, rent och fräscht. Bra frukost, trevlig personal och riktigt nära havet. Inte så mycket småbarn så det var lugnt och skönt för oss med vuxna barn. Kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack GLK65
Minoa Palace Team, Guest Services / Front Office på Minoa Palace Resort, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2022

Dear GLK65,

Thank you for trusting and choosing Minoa Place resort to spend your vacation in Crete.

Reading your valuable feedback gives us great pride and we are very much appreciative for your flattering words.

Our main purpose is to provide an impeccable service experience that distills the simplicity of relaxation right down to its very essence. We are more than happy to have it achieved during your recent stay.

We will be delighted to welcoming you back to Minoa Palace resort for another unforgettable stay!

Best regards,

Maria Skliva
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 1 juli 2022

Hotellet har allt! Minoa Palace överträffade alla våra förväntningar. Bemötandet och servicen från alla i personalen oavsett vilken position var fantastisk.
Vi bodde i Imperial-delen som är belägen precis vid stranden. Mycket rymligt rum, snyggt och mycket rent. Stort badrum med både dusch och badkar. Rummet städades 2 ggr per dag, golven i rummet skurades dagligen.
Fantastiskt fin och fräsch frukostbuffé med magisk utsikt över havet. Mycket färska frukt och bär.
Finns gott om solstolar både vid poolområdena och vid havet, man behöver inte stiga upp 07.00 och ”paxa”.

Bra poolbarer med mycket goda drinkar, smoothies, milkshake osv samt lättare rätter. Allting vi beställde var mkt välgjort och smakade mycket bra!

Vi bokade bara frukost i resepaketet då det finns hundratals härliga restauranger att uppptäcka i Platanias, precis utanför hotellet.

Bra Wi-Fi i hela området, även på stranden, och riktigt bra och kraftfull AC på rummet.

Vi saknade INGENTING förutom att få stanna mycket längre dåönskar vi kan komma tillbaka igen!

Rekommenderar detta hotell varmt, ni kommer inte ångra er.

Datum för vistelsen: juni 2022
2  Tack F1104ZHcamillas
Minoa Palace Team, Guest Services / Front Office på Minoa Palace Resort, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2022

Dear F1104ZHcamillas,

On behalf of every member of our staff we would like to express our deepest appreciation for you flattering words!

We are delighted and satisfied by the fact that not only we met but we exceed your expectations!

It will our great pleasure to welcoming you back to our premises!

Maria Skliva
Guest Relations Department

Omdömet skrevs 12 december 2021

Minoa Palace är ett bra hotell i Platanias. Hotellet består av två områden där en bro över en väg förbinder hotellet. Om du bokar området vid havet är du, så klart, nära vattnet och om du bokar den andra delen är du nära det fina poolområdet. Incheckningen är lite byråkratisk; du får själv fylla i en massa uppgifter på mobilen men enkelt för personalen då du gjort jobbet. Rummen är okey, frukosten riktigt bra och buffen till middagen också riktigt bra. Personalen i restaurangen mycket bra!

Datum för vistelsen: oktober 2021
1  Tack KungsbackaSteve
Omdömet skrevs 26 september 2019

Vad mer kan man begära? - Knappast något!
Man möts genast av en mycket professionell personal, trevligt bemötande, kunnig och kompetent. Och det gäller all personal!
Rummen är stora och väl inredda. Här är det ingen "skokartong", både dusch och badkar plus stora breda sängar.
Närheten till stranden är ett stort plus. Behöver man byta badlakan flera gånger är det inget problem. Glöm dock inte badskor då stranden vid vattenbrynet är småstenig.
Frukosten intas alldeles ovanför strandkanten, och här finns allt man kan önska sig och lite till. Ja, det går inte att räkna upp allt!
Inte för inte är detta ett 5-stjärnigt hotell

Rumstips: det här omdömet avser "Imperial Wing", som ligger på norra sidan av huvudgatan.
Datum för vistelsen: september 2019
4  Tack 1943claesjm
Minoa Palace T, Guest Relations Manager på Minoa Palace Resort, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Dear 1943claesjm,

Thank you so much for choosing Minoa Place Resort and for the 5 star review at the TripAdvisor website.

We are grateful for your nice compliments on our dedicated staff, since we are actively working on enhancing the service and the facilities standards. It is really important to read that we met your high standards making sure you had a marvellous stay.

Looking forward to welcoming you again our premises and exceed your expectations,

Katia Dramitnou
Guest Relations Supervisor

Omdömet skrevs 6 juli 2019

Otroligt bra service,alltid hjälpsamma vid minsta problem med ett glatt leende!hade rum med utsikt över pool området som är riktigt nice!välstädat och rent överallt,även om det låg på andra sidan vägen så är havet nära,fantastisk frukost!

Rumstips: Rum med utsikt mot pool var fint!
Datum för vistelsen: juli 2019
4  Tack Göran H
Minoa Palace T, Guest Relations Manager på Minoa Palace Resort, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2019

Dear Göran H,

Thank you very much for having chosen Minoa Palace Resort and for highly rating our Resort after your recent visit in our premises.

We are delighted that you are satisfied to such a great extent with our high level of services and facilities.

We are anticipating to welcome you again,

Katia Dramitinou
Guest Relations Supervisor