“God mat”
Omdöme om Skoniako Restaurant

Skoniako Restaurant
Rankad som nr 68 av 153 Restauranger i Platanias
Kök: Norskt

Vi bodde nästan bredvid restaurangen så vi hämtade mat ett antal kvällar som vi åt på vår balkong. Och det räckte med en portion att dela på, det är mycket mat. Pasta Bolognese hämtade vi ett par ggr, den va jättegod och en mycket god tagliatelle till. Sedan hämtade vi Stifado ett par ggr, som också den va jättegod och serverades med ett jättegott vildris.
Trevlig personal! Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
Tack sf-73

Omdömet skrevs 19 september 2019

Vi åt grekiskt. Lammkotletter och mossakka.
Det var vällagat och gott.
Vi fick trevligt bemötande och god service

Datum för besöket: september 2019
Tack Mikael E
giotas893, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Skoniako Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2019

Skoniako team ,
thanks you a lot for visiting our restaurant!
We're looking forward to see you soon!

Omdömet skrevs 3 november 2018

Skoniako är en bra restaurang med vällagad och god mat och trevlig personal som dock inte var en riktig Aha-upplevelse eller gjorde ett genuint avtryck i vår semesterupplevelse. Får därför inte full pott i vårt omdöme. Restaurangen är trots allt väl värt ett besök om ni är i Platanias.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack SvenÅke Och Gun... N
Omdömet skrevs 4 september 2018 från mobil enhet

Beställde schnitzel med bearnaisesås, maten kom in ganska snabbt trots fullt i restaurangen. Rejäla portioner och mycket god mat och trevlig personal,priset är helt ok med tanke på portionerna. En restaurang att rekommendera.

Datum för besöket: september 2018
Tack Stina1966
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig atmosfär, strålande service och goda pizzor i bra storlek. Plus också för att maten kom in snabbt och priserna är klart vettiga. Efter maten får man in en ganska rejäl flaska raki och vattenmelon som huset bjuder på, mycket trevligt! Om något ska vara minus så är det ”förrätten” ( som man visserligen bjuds på), ett litet fat med 6-7 stycken trötta oliver och en mini-skål med små krutonger, som egentligen bara kändes som överblivet bröd från frukosten. Men eftersom man inte betalar för det så tycker jag ändå att betyget fem är välförtjänt!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack C6187UEdanl

Resenärer som tittade på Skoniako Restaurant tittade också på

Afrata, Platanias
Platanias, Chania Prefecture

Besökt Skoniako Restaurant? Berätta vad du tyckte!