“Gyros 7 dagar i veckan!”
Omdöme om Giaourtoplimmira

Giaourtoplimmira
Rankad som nr 64 av 151 Restauranger i Platanias
Kök: Steakhouse
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 september 2018

Gå hit om du vill ha bra mat, bästa gyrosen och billigt! det är mycket folk men eftersom det är ett snabbmatställe så går det snabbt med borden.

Tack Sansan010

Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

bästa maten, har ätit på alla Gyros ställe men denna var nummer ett, de har alltid mkt o göra och detta är bevis på att folk älskar deras may, Rekommenderas verkligen ++++++

Tack Jack s
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Utan tvekan den bästa inhemska maten jag hittat i Platanias, bra mat till resonligt pris och väldigt trevlig personal. Rekommenderas starkt!

Tack Kenny K
Omdömet skrevs 22 november 2017 från mobil enhet

Vårt hotell låg i Platanias och den bästa gyrosen hittar ni här! Antingen och ta med till stranden eller sitta där, funkar både på dagen och på kvällen. Su får mycket mat för pengarna och blir rejält mätt för en billig slant. Maten är väldigt fräsch jämfört med några andra ställen i närheten. Om man kände till hur ett traditionellt grekiskt gatukök skulle se ut och smaka så skulle man tro att det var på Giaourtos sätt.

Tack Daniel K
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Godaste gyros vi ätit, både fläskkött och kyckling varianten. Billigt och bra både som lunch eller nattmat.
Övriga i sällskapet gillade även pastan samt salladerna!
Bör ej missas!

Tack Sara L

Resenärer som tittade på Giaourtoplimmira tittade också på

Afrata, Platanias
Platanias, Chania Prefecture

Besökt Giaourtoplimmira? Berätta vad du tyckte!