“Trevligt och gott!”

Kök: Grekiskt, Steakhouse, Bar, Café
Bra för: Familjer med barn, Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Har varit här flera gånger under våra vistelser i Platanias och det är alltid lika bra!
God mat och rolig och trevlig personal!
Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Fluffie63

Omdömet skrevs 1 maj 2017

Åt den sista middagen den här resan och det var en fullträff. Mycket god mat! Inredningen är väl inget att skryta med men det finns hiss för trötta ben.

Tack PeterO01
Omdömet skrevs 21 april 2017 från mobil enhet

Superbra restaurang med bra utbud. Var här med familj + vänner. Väl omhändertagen, sjukt trevlig och rolig personal. Perfekt för min son och de roade han med gratis glass.
Bra atmosfär och härlig utsikt. God mat. Alla nöjda och Glada!

Tack Linda-Pauline
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Åt 3 -rätters middag på grekiskt vis. Trevlig personal somgärna snackar lite extra utan att bli påträngande.
Bra pris för det som serveras.

Tack Runerefug
Omdömet skrevs 28 oktober 2016

Mycket trevligt ställe, bra personal. Väldigt god mat. Vi åt bland annat svärdfisk, gyros
Kyckling allt var väldigt smakrikt.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Andrei S

Resenärer som tittade på Karma Restaurant tittade också på

Afrata, Platanias
Platanias, Chania Prefecture

Besökt Karma Restaurant? Berätta vad du tyckte!