Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig strand

Stranden som går hela vägen från Gerani till Agia Marina är av blandad art, fin sand, grov sand och ... läs mer

Omdömet skrevs 26 september 2019
Kenneth L
Uppsala, Sverige
Vacker sandstrand

Fin sandstrand med ganska finkornig sand. Bra med solstolar vid hotellen som man kan hyra. Finns ... läs mer

Omdömet skrevs 19 oktober 2019
Haw83
Östersund, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 704 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Kreta
från 106,78 US$
från 73,19 US$
från 333,55 US$
från 73,84 US$
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig och barnvänlig. Inte strömt vatten när vi var där. Ganska grusig sand, inte den där finkorniga man ser i en sandlåda. Det blir djupt bara en 10 meter ut. Men barnen kan sitta och påta i strandkanten.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack JohanJay
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Bästa hotellet vi bott på.
Hög standar på buffé varierande varje dag.. kött/fisk/fågel/skaldjur.
Fräscha grönsaker mm

Tack Christel S
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Inte i kategorin av de riktigt fina stränder. Platania Beach har mycket solstolar att välja vilken hela sträckan så att man inte är tvungen att stanna utanför hotellet. Tyvärr är underlaget riktigt mjuk grus på en del ställen om man vill promenera.

Tack jaankar
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Kommer att återkomma till denna fina semester ort med trevliga och vänliga människor och det goda Kretanska köket.

Tack ibjs
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Härligt ställe, med närhet till allt. Rent och frescht. Bra shopping och mycket bra mat, finns ett brett utbud av sevärdheter. Kan varmt rekommendera detta ställe

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack lottanicke