“Mycket trevligt!”

West Crete
Rankad som nr 55 av 155 Restauranger i Platanias
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Mycket god mat. Trevlig personal. Rekommenderas varmt. Verkligen värt ett besök. Prova gärna grytan med grytbitar i rödvinssås. Mums!!

Datum för besöket: juni 2017
Tack mopo2017

Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Mycket god grekisk mat. Åt gyros mix vilken härlig överraskning Och efterrätt och rak efter maten. Återkommer. Gärna hit

Datum för besöket: juni 2017
Tack bodileliannew
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Trevligt bemötande redan i porten, familjär stämning med en leende tjej som serverade, utmärkt mat oavsett om man åt grekiska rätter eller pizza.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Kent J
Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Trevlig personal ingen påstridig inkastare. God mat och snabb service. Låg på huvudgatan men inget man stördes utav.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Anette C
Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

Känns genuint grekisk, med fantastiskt god grekisk mat! Hit kommer vi att återvända! Missa inte Melitzanosalata!

Datum för besöket: september 2016
Tack 755susannea

Resenärer som tittade på West Crete tittade också på

Platanias, Chania Prefecture
Afrata, Platanias

Platanias, Chania Prefecture

Besökt West Crete? Berätta vad du tyckte!