Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 24 september 2021

Ett klassiskt Sunprime hotel, rent och med tanke på hur många kilo människa som sängarna får genomlida per säsong så är dom av bra standard. Frukosten får godkänt, personalen jobbar på. Inga problem med byte av handukar. AC stod stilla vid ankomst, det tog 15 min så var det fixat. Ett perfekt hotell om du vill bara vila och ladda batterierna.
Men ett smolk i glädjebägaren var restaurangen, där behövs det en omstart inför nästa säsong. Pommes Frittes a la hamburgerrestaurang, dvs smaklös och tråkig. Mousakan var värmd i micron, lite kantinkänsla där. Skippa Fish n' chips, inte gjord på färsk fisk, kom nog från en storpack från Lidel. Gillar du uppskuren fläskkarré med mycket fett, varsågod. Kylskåpet med alkohol höll -2.4 och där förvarades rödvinet.
Köp inte all inklusive utan ta en 5 min promenad mot centrum, där finns två restauranger vägg i vägg där den första, Match More rekommenderas. Hemlagad mat. Matkoma kan uppstå.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack 484jcn
Omdömet skrevs 18 september 2021 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt och lugnt hotell precis vid stranden. Rent och fräscht. Vi hade rum med tillgång till pool delad med några andra men spenderade nästan alla dagar vid havet. En orsak till det var att det inte fanns parasoll vid den privata poolen. Detta var dock det enda negativa.

Massagen vi tog mjukade upp bra och lunchen vi köpte varje dag höll bra klass. Lidl ligger på andra sidan gatan och flera bra restauranger finns i närheten.

Sammantaget en bra vecka som avslutades med att vi fick se flera nykläckta sköldpaddor leta sig ner till havet. Kan absolut återkomma till detta hotell.

Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack Jorwil
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Ett slitet hotell som behöver renoveras och inte den kvalitén som man kan förvänta sig av ett hotell som har 4 stjärnor. Solstolarna/madrasser behövs bytas ut på hälften av stolarna. Där var klinkerplattor som stack upp så att man slog i tårna. Maten var torr och inte bra. Dåligt bemötande vid ankomst som inte håll säkert avstånd vid incheckning kommer inte att boka detta hotell fler gånger

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Gert Å
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Bokade detta hotell pga konceptet om att vara ett hotell med exklusiv känsla samt nära till strand. Däremot så kunde vi aldrig bada i havet då det var stora vågor som inte kändes tryggt. Folk försökte men slogs ner av vågorna så de gav upp. Vattnet var grumligt. Hotellet har pool vilket var bra men solstolarna blev upptagna snabbt fram till ungefär 15.00-tiden. Städningen var inte så bra som jag hade förväntat mig vilket gjorde mig obekväm. Det var olika hår på golvet dagligen från andra rum som dragits in med moppen och fullt med fläckar på alla dörrar, handtag och speglar. Glasen i rummet luktade unket och diskades i handfatet i badrummet av städarna. Tänker att städningen är viktig när det är så många som bor i rummen. Gymmet var litet och helt ok. Trevlig personal. Maten var sådär. Drinkarna var dock supergoda! Vill man bo på ett lugnt hotell och bada i pool så är detta helt rätt, men förväntar man sig något extra och den exklusiva känslan som Sunprime ska ha så finns den inte. Helhetsintrycket var sådär och var inte vad man förväntade sig när man läste på Vings webbplats.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Sara G
Omdömet skrevs 6 juli 2019

Fint hotell, som tyvärr saknar det där lilla extra som man förväntar sig av ett sunprimehotell. ( jämför med Sunprime Miramare på Rhodos)

Mycket bra läge direkt på stranden. Badskor är nästan ett måste och hotellets privata strandremsa skulle med ganska enkla medel kunna göras trevligare om man t ex rensade bort lite drivved och bytte ut trasiga parasoll / handdukar. Fanns alltid gott om solstolar då övriga besökare verkade föredra att ligga vid poolen.

Vi hade ett rum med privat, delad pool vilket var värt pengarna! Speciellt de första dagarna då det tyvärr var rödflagg på stranden.

Rymligt rum, bra ac, bra kylskåp, mycket skön säng och ordentligt med kuddar. Tyvärr var rummet konstant fuktigt så sängkläderna kändes råa och väggarna var fläckvis ommålade ( mögel?) Hade varit trevligt med någon välkomnande dryck, eller i alla fall kaffe / te tillsammans med vattenkokaren.

Frukosten var helt okej, inget jätteutbud men tillräcklig.
Testade aldrig hotellets lunch / middag.

Lidl ligger på andra sidan gatan, perfekt för att köpa hem vatten.
Vill man till någon roligare affär så ligger dessa bara några minuters promenad bort.

Många bra restauranger i Platanias, vi testade ett flertal under veckan och gick inte hem besviken någon gång!

Väldigt bra service att kunna checka in och lämna bagaget direkt på hotellet innan avresa!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Karlsson-C1