TripAdvisor
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 15 mars 2019 från mobil enhet

Var här i maj 2018.
Bra rum, fräscht, verkade nyligen renoverat. Bra garderober och upphängning. Morgonrock och poolhanddukar ingick.
Fin balkong med bord och stolar.

Hotellet ligger precis vid stranden med tillhörande solsängar och parasoll.

Rymligt vid poolen och inga bekymmer med solsängar. Fräsch och ren pool. Fina och välskötta omgivningar.

Frukosten helt ok. Inte jättestort utbud, men helt tillräckligt. Lugn miljö, och bord både inne och ute.

Tvärs över gatan fanns det en Lidlaffär. Helt perfekt!

Trevlig och hjälpsam personal. God mat i strandrestaurangen.

Nöjda med resan och hotellet och kommer gärna igen.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Susanne N
Omdömet skrevs 10 november 2018 från mobil enhet

Frukosten är under all kritik gällande utbud och kvalitet. Det mesta är halvfabrikat och dryper av billig olja. Jucien smakar artificiellt och är direkt motbjudande. Med sunprime som "träningshotell" förväntar jag mig att kunna göra hälsosamma val till frukosten. Jag saknar veg-, mjölk- och glutenfria alternativ. Frukten och grönsakerna även det ett skämt. Torra apelsinklyftor som legat uppskivade i dagar, övermogen mosig kiwi, bruna vindruvor, äppelbitar i söt äppellag, torra gurkskivor, mosiga tomatskivor samt enstaka salladsblad. Vart är melonen, annanasen, avvocadon? Vart är den stora fruktkorgen där man kan ta sig en banan till youghuthen? Vart är de färskpressade fruktsmoothisarna i små glas? Vart är alla diverse frööer och nötter att ha i yogurthen? Vart är diverse ostar och kex? Vart är cavan/ prossecon? Det hela känns mycket billigt och utan minsta känsla för kvalitet. Jag förstår att under lågsäsong är det svårt att ha stort utbud men då ska man heller inte betala fullpris. Ska tillläggas att jag besökte både sunprime på cypern och mallorca under lågsäsong där man hade fantastiska frukostar!

Gällande hotellet i allmänhet är det slitet och smutsigt. Slitna, smutsiga och trasiga möbler och parasoll. Slitna badhandukar som lagats och lappats.  Receptionspersonal som ej bemödar sig med att le eller ens titta upp när man går förbi. Trött och hängig personal i spaet gör det inte inbjudande att prova på eller boka en behandling. Saknade även handukar i gymmet och vattenbehållare att kunna fylla på sin flaska med.

Möttes vid incheckning kl 23, inte av något vatten på rummet. Möttes heller inte av något litet välkomstmeddelande eller en liten flaska vin som på de andra sunprimehotellen. Möttes däremot av ett kylskåp som lät som ett flygplan och gjorde det mycket svårt för en god natts sömn efter resan. Påtalade detta för receptionen dagen efter och fick kylskåpet utbytt, dock var det nya inte rengjort och det fanns rester från föregående gäster. Under min vistelse har även toaletten gått sönder 2 gånger, dock fått det fixat snabbt med det höjer inte helhetsbetyget. Näst sista dagen slutade mitt keycard fungera, gick till receptionen där de menade på att det slutat funka för att jag ska åka hem. Skulle åka hem dagen därpå. Att inte ens få en hel broschyr ang spa behandlingarna på rummet känns sunkigt och snålt. Inget av ovanstående andas sunprime eller den "lyx" man hoppas på i och med sunprime konceptet och fyra vingar!

Kontaktade ving på plats och blev konpenserad, mycket nöjd med den servicen!

Dock ska träningsinstruktören Cathrine, städpersonalen och tjejerna i frukostmatsalen och vid strandresturangen ha en eloge för fantastisk service och engagemang!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste ensam
4  Tack fmaj7
Omdömet skrevs 8 november 2018

Mkt fint place när du bara vill ha lugn o ro för att njuta. Alla bekvämligheter på plats. Dock ska tilläggas att poolerna inte är uppvärmda vilket var synd eftersom vi bokade med egen pool och det blev inget bad i det isvattnet.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Niclas A
Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Fint och lugnt hotell i utkanten av Platanias. Väldigt rent och fint rum. Helt ok frukost. Deras restaurang serverar bra lunch och middag. Väldigt sköna sängar. Vi hade rum med poolaccess. Poolen delades med tre andra rum men vi hade den i stort sett för oss själva, mycket skönt.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack FredrikW263
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min fru har bott här 2 gånger nu, vi är utmärkt nöjda med nästan allt!

Dåligt kylskåp på rummet, det enda negativa.

Bra Wifi, bra lunch resturang. Gott om solstolar både vid havet och poolen.

Gott om valalternativ på frukostbuffén.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Christoffer A