TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 8 november 2018

Mkt fint place när du bara vill ha lugn o ro för att njuta. Alla bekvämligheter på plats. Dock ska tilläggas att poolerna inte är uppvärmda vilket var synd eftersom vi bokade med egen pool och det blev inget bad i det isvattnet.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Niclas A
Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Fint och lugnt hotell i utkanten av Platanias. Väldigt rent och fint rum. Helt ok frukost. Deras restaurang serverar bra lunch och middag. Väldigt sköna sängar. Vi hade rum med poolaccess. Poolen delades med tre andra rum men vi hade den i stort sett för oss själva, mycket skönt.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack FredrikW263
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min fru har bott här 2 gånger nu, vi är utmärkt nöjda med nästan allt!

Dåligt kylskåp på rummet, det enda negativa.

Bra Wifi, bra lunch resturang. Gott om solstolar både vid havet och poolen.

Gott om valalternativ på frukostbuffén.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Christoffer A
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min man älskade hotellet. Bra sängar och riktiga täcken och kuddar. Bra service i receptionen som hjälpt oss med alla frågar och funderingar. Och som fixade vår AC när den gick sönder.
Det som var negativt var väl frukosten. Vi hade inte beställt någon frukost i vårt paket och det var väl tur att vi inte gjorde det. Vi köpte frukost första dagen då vi kom mottin natten till hotellet men kan säga att 32€ för mig och min man var inte värt det. Så tråkig frukost. Annars var hotellet den bästa vi vart på. Lugnt och skönt och perfekt för par.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack johannacarlen
Omdömet skrevs 29 juni 2018

Trevligt hotell med bra personal. Vill dock påpeka några brister som bör åtgärdas om det ska kunna kalla sig för sunprime i fortsättningen. Vi hade lägenhet med delad pool och det kommer vi boka i fortsättningen. Men pollen var inte badbar under två dagar pga. dålig rening. Blåsten förde all smuts till vår del av poolen. Saknade även parasoller till solstolarna. Rummet som vi fick hade övermålad mögel som tyvärr luktade illa. kylskåpet kylde inte bra. saknade även enklare form av underhållning på kvällstid. trevlig strandrestaurang med bra läge. In och utcheckning fungerade exempariskt.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack rogerulla18