Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 29 juni 2018

Trevligt hotell med bra personal. Vill dock påpeka några brister som bör åtgärdas om det ska kunna kalla sig för sunprime i fortsättningen. Vi hade lägenhet med delad pool och det kommer vi boka i fortsättningen. Men pollen var inte badbar under två dagar pga. dålig rening. Blåsten förde all smuts till vår del av poolen. Saknade även parasoller till solstolarna. Rummet som vi fick hade övermålad mögel som tyvärr luktade illa. kylskåpet kylde inte bra. saknade även enklare form av underhållning på kvällstid. trevlig strandrestaurang med bra läge. In och utcheckning fungerade exempariskt.

Tack rogerulla18
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Litet rum med poolaccess, ingenstans att sitta, lägg upp resväskor, inget flaskvatten, kaffe/ te. Inga failiteter, en flaska body wach. Halvkallt kylskåp inget isfack, köpa en liten påse is 2€! Finns det apelsiner i Grekland, pulverjuice till frukosten, som inte var värd att betala för. Bra städ! Bra sängar, prassliga kuddar.

2  Tack Lena V
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Vi bodde 1 vecka på detta hotell. Bra poolområde med gott om solstolar. Stranden var bred med fin sand. Rummet var rent och fräscht med bra städning. Många klagade på frukosten. Vi fixade själva på rummet. Fanns kylskåp och vattenkokare. Läget på hotellet är bra. Gångavstånd till Platanias och busshållplats precis utanför som tog oss till Chania på 20 min. Och till sist, sängarna var riktigt sköna. Som sagt, vi har inget att klaga på.

1  Tack thomaspQ7200ET
Omdömet skrevs 17 juni 2018

Bra anläggning med fina rum och ett bra poolområde men servicen och framförallt frukosten måste bli bättre en frukost utan apelsinpress för apelsiner i ett apelsintätt område är inget man kan rekommendera så här måste man höja nivån

1  Tack Lars S
Omdömet skrevs 5 maj 2018

Är här för andra året i rad, personalen kände igen oss med detsamma och vi kände oss mer än välkomna tillbaka. Fantastisk mat vid strandrestaurangen, otroligt serviceminded personal, god frukost, sköna sängar, lugnt och skönt, rent på hela hotellområdet. Lyxigt!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Lina9093